Από τα 75.038 εισιτήρια του προηγούμενου box-office report, οι μέρες της παραμονής του ερχομού του νέου έτους μέτρησαν 67.611 εισιτήρια στα ταμεία. Βασική ευθύνη σ’ αυτό, βέβαια, φέρει το «σκάρτο» Σάββατο, με τα σινεμά να υπολειτουργούν ή να είναι κλειστά. Στο αντίστοιχο διάστημα πέρσι είχαν κοπεί 62.805 εισιτήρια, για να μην ακούω και… έντονες γκρίνιες! Όσο για το 2022 συνολικά, η αγορά έκλεισε με 5.495.000 εισιτήρια (το νούμερα αφορά τα επίσημα και… δηλωμένα, με κάποιες «απουσίες» από μικρά, ανεξάρτητα γραφεία διανομής), δηλαδή περίπου +78% επάνω σε σχέση με το πολύπαθο 2021, αλλά και αρνητικό ποσοστό της τάξης του -42% σε σχέση με τον μέσο όρο των τελευταίων ετών προ κορονοϊού (2017 – 2019).
Το «Avatar: The Way of Water» φυσικά και κρατήθηκε στην κορυφή κι αυτές τις μέρες, κρατώντας ένα συντριπτικό ποσοστό περί του 67% (!) της συνολικής προσέλευσης στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η διατήρηση της προτίμησης του κοινού σε σχέση με το προηγούμενο τετραήμερο, καθώς έπεσε μόλις κατά -14%, για να κόψει 35.062 εισιτήρια (από 152 οθόνες). Μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει 244.404 εισιτήρια και έχει αρκετό δρόμο μπροστά του να διανύσει, καθώς έχει μπροστά του και την αργία των Φώτων που θα το βοηθήσει προς το τέλος τούτης της εβδομάδας, ενώ στοιχηματίζω πως κάποιες 3D προβολές του θα παραμείνουν για μήνες σε αίθουσες με πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (τύπου ATMOS και IMAX). Για να δούμε μέχρι που θα φτάσει η «βαλίτσα»… Στο #2 παρέμεινε σταθερό το animated «Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία» (φωτό), με 13.351 εισιτήρια (από 104 οθόνες), δηλαδή παρουσιάζοντας μια μικρή αύξηση της τάξης του +4%. Εξελίσσεται σε σουξέ, έχοντας φτάσει τα 48.304 μέχρι στιγμής.
Καθόλου καλά δεν ξεκίνησε η… απρόβλητη στους δημοσιογράφους περιπετειώδης ρομαντική κωμωδία «Γάμος Μετ’ Εμποδίων» (φωτό) με την Τζένιφερ Λόπεζ, κόβοντας 4.475 εισιτήρια (από 50 οθόνες). Τον Φεβρουάριο του 2022, το «Παντρέψου Με» με την ίδια είχε ανοίξει λίγο καλύτερα, με 7.274 εισιτήρια (από 69 οθόνες). Ήταν και συμπαθητικό εκείνο, ενώ σε τούτο εδώ δεν μπόρεσε να δουλέψει ούτε καν η… αρνητική κριτική. Που, ενίοτε, αποτελεί και μια κάποια… extra διαφήμιση! Ακολουθεί στο #4 η ελληνική κωμωδία «Army Baby» (-47%), η οποία φαίνεται πως δε σώζεται με τίποτα. 2.625 εισιτήρια (από 41 οθόνες) στο τετραήμερο και 15.293 στο σύνολο. Εδώ τα «Μαγνητικά Πεδία» έχουν προσελκύσει 27.590 θεατές, τι να λέμε τώρα! Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το αγαπημένο της κριτικής «Aftersun» με… άνοδο (+9%) στην προσέλευση! Έκοψε 2.047 εισιτήρια (από 11 οθόνες) κι έχει φτάσει τα 6.914.
Πολύ ανθεκτική (-20%) η «Άγρια Νύχτα», που έκοψε 1.750 εισιτήρια (από 19 οθόνες) και μετρά ένα αξιοπρεπές σύνολο στα 32.372. Χάλια ήταν η υποδοχή του κοινού για τη μουσική βιογραφία «I Wanna Dance with Somebody» (φωτό), που έκανε ποδαρικό στο #7 με μόλις 1.712 εισιτήρια (από 49 οθόνες). Μπορεί η Γουίτνεϊ Χιούστον να ήταν δημοφιλέστατη και στη χώρα μας, όμως, τούτο το φιλμικό είδος (και ειδικά τα φιλμ που έχουν για ήρωες μαύρους μουσικούς…) δεν τραβάει με τίποτα εδώ (εξαίρεση η ταινία για τον Φρέντι Μέρκιουρι και τους Queen, τα ‘χω ξαναπεί). Στο #8 συναντάμε το «Καραγκιόζης: The Movie» (+7%) με 1.353 εισιτήρια (από 39 οθόνες) και σύνολο στα 19.993. Και συνεχίζουμε με… τριψήφια νούμερα. Το «Στη Σκιά του Καραβάτζιο» είναι η τελευταία πρεμιέρα αυτού του τετραημέρου που κατάφερε να μπει στο top 10, κόβοντας 881 εισιτήρια (από 17 οθόνες), ενώ το βρετανικό «Αισθάνομαι Ζωντανός» δεν κατάφερε να συγκινήσει τόσο, κόβοντας 878 εισιτήρια (από 5 οθόνες). Είχε ξεκινήσει να παίζει από την προηγούμενη Δευτέρα, μετρώντας το σύνολό του στα 2.236 εντός ενός ολόκληρου επταημέρου. Αναπάντεχα ψυχρό το κοινό εδώ.