Από τα 87.776 εισιτήρια που μετρούσαμε στο προηγούμενο box-office report, πέσαμε στα 69.877 το τελευταίο τετραήμερο, όμως, η δευτεριάτικη αργία της Πρωτομαγιάς δεν ήταν καθόλου αμελητέα, καθώς πρόσθεσε ακόμη 17.022 εισιτήρια στην αγορά, με αποτέλεσμα το γενικό σύνολο (86.899) να έρχεται… «ίσα βάρκα» (στο αντίστοιχο διάστημα πέρσι, τα νούμερα αυτά ήταν 44.959 και 61.685, οπότε παρατηρείται μία κάποια τάση προς επιστροφή στα σινεμά)! Αρχικά, λοιπόν, μιλάμε για το τι συνέβη στο κανονικό πλαίσιο των τεσσάρων ημερών που αναλύουμε εβδομαδιαίως, βάζοντας και μία επιπλέον παρένθεση για το πώς διαμορφώθηκε η κατάσταση μαζί με τη χθεσινή αργία. Στην κορυφή έχουμε μία έκπληξη, με το «Evil Dead Rise» (-41%, η δεύτερη μικρότερη ποσοστιαία πτώση σε τούτο το top 10) να σκαρφαλώνει από τη θέση #2, κόβοντας 15.318 εισιτήρια (ή 17.783 μαζί με τη Δευτέρα, από 86 οθόνες), με το σαββατόβραδο (5.110) να πρωτοστατεί. Το σύνολο μετρά ήδη 57.974 εισιτήρια και ο τίτλος δείχνει ικανός να «δαιμονίσει» πολλούς θεατές ακόμη. Το animated σουξέ «Super Mario Bros.: Η Ταινία» (-45%) υποχώρησε στο #2, με 14.282 εισιτήρια (ή 18.395 μαζί με τη Δευτέρα, από 126 οθόνες), σαρώνοντας στο weekend (5.790 και 6.404, στις αντίστοιχες μέρες). Με τα 4.113 της extra αργίας, στο πενθήμερο κλέβει ουσιαστικά την πρωτιά από το sequel του «Προσώπου του Κακού»! Έχει φτάσει τα 155.040 εισιτήρια συνολικά και φαίνεται πως θα είναι μία από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες της φετινής σεζόν, με την παγκόσμια σούμα να ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια (η πρώτη ταινία του 2023 που το καταφέρνει αυτό!).
Νέα είσοδο βρίσκουμε στο #3 και μας έρχεται από την αδιανόητη επιτυχία των πρώτων «Epic Movie Nights» των VILLAGE Cinemas, σε συνεργασία με την εταιρεία διανομής TANWEER και την υποστήριξη του FREE CINEMA. Αφορά στο extended cut του τελευταίου μέρους της τριλογίας του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών», «The Return of the King», σε ανάλυση εικόνας 4K και Dolby Atmos ήχο, με σχεδόν sold-out προβολές και 9.618 εισιτήρια (ή 12.758 μαζί με τη Δευτέρα, από μόλις 5 οθόνες!). Μία πρωτότυπη κίνηση που σαφώς έπιασε τόπο και πρόκειται να έχει συνέχεια σύντομα, με τις ήδη ανακοινωμένες προβολές των τριών πρώτων φιλμ της σειράς «The Fast and the Furious», οι οποίες θα προοιωνίζουν την έλευση του «Fast X» στα μέσα του μήνα).
Οι… δαιμονισμοί συνεχίζονται από το #4 και τον «Εξορκιστή του Βατικανού» (-43%), ο οποίος έκοψε 4.109 εισιτήρια (ή 5.067 μαζί με τη Δευτέρα, από 27 οθόνες). Έχει συγκεντρώσει 69.042 μέχρι στιγμής, νούμερο που σύντομα θα ξεπεράσει το «Evil Dead Rise», με τη φόρα που έχει. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το πρωτοεμφανιζόμενο δραματικό αστυνομικό θρίλερ «Στα Ίχνη του Δολοφόνου» (φωτό), με 4.008 εισιτήρια (ή 4.821 μαζί με τη Δευτέρα, από 36 οθόνες). Είχε καλή κίνηση στο weekend (1.394 και 1.143, στις αντίστοιχες μέρες) και θεωρώ πως αξίζει της προσοχής ενός πιο adult κοινού που αναζητά και περιεχόμενο από μία genre movie. Ήταν μία ποιοτικά απρόσμενη έκπληξη.
Τίτλους που συνεχίζονται συναντάμε στις τρεις επόμενες θέσεις. Στο #6 το «Άρρηκτος Δεσμός» του Γκάι Ρίτσι (-53%), με 3.783 εισιτήρια (ή 4.608 μαζί με τη Δευτέρα, από 53 οθόνες) και σύνολο στα 15.487 δεν δείχνει να έχει ιδιαίτερη πέραση, στο #7 το απίστευτα ψυχαγωγικό τέταρτο μέρος του «John Wick» (φωτό) έχει τη μικρότερη πτώση της εβδομάδας στο top 10 (-37%) με 3.311 εισιτήρια (ή 3.917 μαζί με τη Δευτέρα, από 25 οθόνες), για να φτάσει το εξαιρετικό σύνολο των 170.834, και στο #8 το «Οι Τρεις Σωματοφύλακες: Ντ’ Αρτανιάν» (-45%) συγκέντρωσε 3.030 εισιτήρια (ή 3.810 μαζί με τη Δευτέρα, από 44 οθόνες), με μετριότατο σύνολο στα 11.641. Όσοι φοβηθήκατε ότι θα παρακολουθήσετε «démodé» γαλλικουργιά, ειλικρινά χάνετε!
Ολοκληρώνουμε με δύο new entries. Το παιδικό animation «Κάτσε στ’ Αβγά σου» βρέθηκε στο #9, κόβοντας 2.891 εισιτήρια (ή 3.761 μαζί με τη Δευτέρα, από 68 οθόνες), ενώ το (if you ask me) αριστουργηματικό «Ο Μπο Φοβάται» (φωτό) ξεκίνησε με μετριότατη υποδοχή 2.259 εισιτηρίων (ή 2.675 μαζί με τη Δευτέρα, από 47 οθόνες). Είναι προφανές ότι το ελληνικό κοινό δεν κάνει «επαφή» με το σινεμά του Άρι Άστερ, και από… φόβο (άγνοιας, ουσιαστικά) και διότι οι κριτικές είναι πάντοτε άσχημα διχασμένες. Το «Μεσοκαλόκαιρο» είχε ανοίξει με 2.568 εισιτήρια (από 36 οθόνες), ενώ το «Η Διαδοχή» είχε κάνει το καλύτερο opening με 7.669 εισιτήρια (από 40 οθόνες), όντας πλασαρισμένο ως… ταινία τρόμου! Κανονικό Δελφινάριο η φάση. Και υποτίθεται πως έχουμε και fans του «art-house» που αυτοαποκαλούνται… «σινεφίλ»!