Από τα 101.495 εισιτήρια που μετρούσαμε στο προηγούμενο box-office report, περνάμε ξανά σε πενταψήφιο νούμερο προσέλευσης (84.328), το οποίο έπληξε κυρίως τις πρεμιέρες τούτης της εβδομάδας. Ο κόσμος είναι ακόμα μουδιασμένος με το θέμα της τραγωδίας των Τεμπών και η μεγάλη απεργία της περασμένης Πέμπτης (όπου κόπηκαν μόλις 9.508 εισιτήρια!) ή και οι συχνές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα αυτές τις μέρες, μάλλον πρωταγωνίστησαν «εις βάρος» της ψυχαγωγίας. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στο top 3 δεν υπάρχει new entry! Έτσι, το «Scream VI» (-47%) παρέμεινε στην κορυφή κόβοντας 15.794 εισιτήρια (από 72 οθόνες), με θριαμβευτή το σαββατόβραδο (6.339). Με σύνολο στα 60.134 μετά από μόλις έντεκα μέρες προβολής, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι θα γίνει η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία του franchise στην Ελλάδα. Μια θέση από το προηγούμενο τετραήμερο ανέβηκαν οι animated «Μούμιες» (+1%), με 12.985 εισιτήρια (από 100 οθόνες) και καλύτερη μέρα το Σάββατο (6.144). Ικανοποιητικό το σύνολο των 26.934 εισιτηρίων, για ένα παιδικό φιλμ που μετρά μονάχα δύο weekends στις αίθουσες. Καλά κρατήθηκε στο #3 το «Κριντ ΙΙΙ» (-47%), με 10.670 εισιτήρια (από 52 οθόνες). Προτιμήθηκε το σαββατόβραδο (4.517) εδώ. Ακόμα και χωρίς Σιλβέστερ Σταλόνε, τούτο το δραματικό sequel πυγμαχίας δείχνει ικανό να φτάσει τα εκατό χιλιάρικα σε σύνολο (μετρά ήδη 87.159 εισιτήρια).
Πάμε τώρα στα τετραψήφια… ουρλιαχτά! Το sequel «Shazam! Η Οργή των Θεών» (φωτό) υπέστη τις συνέπειες της… κατάρας που δέρνει το εφηβικό (και μη μεταγλωττισμένο) σινεμά στη χώρα μας. Το δειλό (όπως έγραφα στις αρχές Απριλίου του 2019) ξεκίνημα του πρώτου «Shazam!» (23.594 εισιτήρια, από 124 οθόνες), σήμερα μοιάζει με μέγα σουξέ, αντικρίζοντας τα 9.067 εισιτήρια (από 101 οθόνες) της συνέχειάς του. Το έργο δεν έπεισε ούτε τους φανατικούς κομιξάδες, ούτε την πιτσιρικαρία και, περιέργως, δεν τράβηξε ούτε και για το… αρχαιοελληνικό ενδιαφέρον που εισχώρησε στην πλοκή αυτή τη φορά. Τα 3.766 του Σαββάτου είναι πάρα πολύ απογοητευτικό νούμερο και το μέλλον του φιλμ δεν διαγράφεται καθόλου… θεϊκό. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το παιδικό «Αργοναύτες: Η Οργή του Ποσειδώνα» (-14%), με 6.373 εισιτήρια (από 78 οθόνες). Καλύτερο το Σάββατο (3.311), υγιές το σύνολο στα 34.308.
Χάλια άνοιγμα είχε στο #6 η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας «65», με 6.373 εισιτήρια (από 64 οθόνες). Το έχω ξαναπεί πολλάκις, το είδος δύσκολα γνωρίζει σοβαρές επιτυχίες στην Ελλάδα. Με τριψήφιο (896 εισιτήρια!) ξεκίνημα την Πέμπτη, τα πράγματα ήταν σκούρα από νωρίς… Στο #7 ανέβηκε μετά τα… επτά Όσκαρ που κέρδισε την περασμένη Κυριακή το «Τα Πάντα Όλα» (φωτό), κόβοντας 4.076 εισιτήρια (από 28 οθόνες). Ήταν το μεγαλύτερο τετραήμερο του εκπληκτικού φιλμ των Ντάνιελς στη χώρα μας, από την πρεμιέρα του στα τέλη του περσινού Απρίλη (1.879 εισιτήρια, από 30 οθόνες) μέχρι σήμερα! 1.890 εισιτήρια έκοψε μονάχα το Σάββατο που μας πέρασε, για να καταλάβετε την απήχηση των Όσκαρ. Ο τίτλος βρίσκεται εύκολα (νόμιμα ή παρανόμως…) και εκτός μεγάλης οθόνης, φυσικά, άρα ήταν ευχάριστο να δούμε το ντόπιο κοινό να κινητοποιείται… επιτέλους! Πάντως, ο διχασμός ήταν έντονος, αρκετοί ήταν εκείνοι που… ποτέ και με κανέναν τρόπο δεν «επικοινώνησαν» με το έργο και αυτό διαφαίνεται ξεκάθαρα κι από το σύνολο των 12.715 εισιτηρίων.
Από το #8, τα «Πνεύματα του Ινισέριν» (-41%), πρόσθεσαν ακόμη 3.453 εισιτήρια (από 29 οθόνες), για να κάνουν μία συμπαθή σούμα στα 47.837. Θα ζοριστούν για να φτάσουν το «Tár» (62.904 and counting…). Tο κλειστοφοβικό heist δράμα «Inside» (-51%) του Βασίλη Κατσούπη (φωτό) κατάφερε να παραμείνει στο top 10, κόβοντας 3.032 εισιτήρια (από 30 οθόνες). Μετράει σύνολο 12.579 εισιτηρίων μετά από έντεκα μέρες προβολής. Τέλος, το «Αστερίξ & Οβελίξ στο Δρόμο για την Κίνα» (-29%) δείχνει να έχει ακόμα πέραση στο οικογενειακό κοινό, κόβοντας 2.413 εισιτήρια (από 34 οθόνες), με το σύνολο (92.646) να συνεχίζει να κοντράρει… επικίνδυνα την κατοστάρα. Οι υπόλοιπες πρεμιέρες της εβδομάδας… «έκλεισαν κάστρα», με το «Τυχερό Αστέρι» του Χιροκάζου Κόρε-Έντα να είναι το μόνο φιλμ που έπιασε τετραψήφιο νούμερο (1.199 εισιτήρια, από 10 οθόνες). Το «art-house» κύκλωμα (και οι διανομείς των σχετικών ταινιών) πρέπει να αλλάξει πολιτική επειγόντως!