22 cf86ceb5cf83cf84ceb9ceb2ceb1cebb ceb3ceb1cebbcebbcebfcf86cf89cebdcebfcf85 cebaceb9cebdceb7cebcceb1cf84cebfceb3cf81ceb1cf86cebfcf85

Με περισσότερη τόλμη (σχεδόν ανύπαρκτη, ως συνήθως, η τεκμηρίωση) και λίγο πιο φρέσκους τίτλους (rien από τη φετινή Μπερλινάλε) να παραμένουν ζητούμενα για την αγαπητή εκδήλωση που φιλοδοξεί να διαδραματίσει ρόλο roadshow της κατ’ έτος γαλλικής κινηματογραφικής παραγωγής στην ημεδαπή, το παραδοσιακό, εννεαμελές φέτος διαγωνιστικό ταινιών με προσεχή εγχώρια διανομή θα δικαιωνόταν αυτή τη φορά μόνο και μόνο για το «À Plein Temps» του Ερίκ Γκραβέλ με τη Λορ Καλαμί, απλώς μια από τις καλύτερες ταινίες της σεζόν – με τις νέες δουλειές των Νικόλ Γκαρσιά, Γιαν Γκοζλάν, Κατρίν Κορσινί και Εμανουέλ Καρέρ να συναπαρτίζουν, λιγότερο σημαινόντως, ένα τμήμα επίσης πασαρέλα για stars όπως οι Ζιλιέτ Μπινός, Πιέρ Νινέ, Βιρζινί Εφιρά, Ζερεμί Ρενιέ, Αναΐς Ντεμουστιέ.

Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της φετινής διοργάνωσης είναι η για μια ακόμα φορά παρούσα στην Αθήνα (Ελληνίδα τρίτης γενιάς, για όσους δεν το γνωρίζουν) Εμανουέλ Μπεάρ, πρωταγωνίστρια του προβαλλόμενου «LEtreinte» και τιμώμενη οικοδέσποινα ενός φιλανθρωπικού gala για τους σκοπούς του The HOME Project.

Στο πληροφοριακό Πανόραμα, αξιοσημείωτα προβάλλονται η πιο-ανεπίσημη-δε-γίνεται βιογραφία της Σελίν Ντιόν «Aline» με μια σαρωτική (μπρος και πίσω από την κάμερα) Βαλερί Λεμερσιέ, ο παιάνας γυναικείας ενδυνάμωσης «Entre les Vagues» με την τραγουδίστρια Ανζελίκ Κιντζό ως ηθοποιό, το τελευταίο #wtf μικροέπος του Καντάν Ντουπιέ «Mandibules» με τη «δικιά μας» Αντέλ Εξαρχοπουλός και μουσική Metronomy, το δυνατό δραματικό θρίλερ οικολογικής καταγγελίας «Rouge», το ιμπρεσιονιστικά λεπταίσθητο «Serre Moi Fort» του Ματιέ Αμαλρίκ με τη Βίκι Κριπς, το Αμελί-ζον α λα λιβανέζικα «Sous le Ciel d’Alice» με την Άλμπα Ρορβάκερ και τον δημιουργό του θεάτρου Γουατζντί Μουαουάντ σε υποκριτική στροφή – έκπληξη, το γκρουβάτο μυθοπλαστικό remix της ιστορίας των παππούδων του παριζιάνικου hip-hop Suprême NTM «Suprême», η μιούζικαλ τεχνοτροπίας μποεμία των αφών Λαριέ «Tralala» και, μεταξύ άλλων, οι νέες ταινίες των Εμανουέλ Μπερκό και Σαμίρ Γκεσμί.

Το γαστριμαργικού άλλοθι τμήμα «Βλέποντας Έρχεται η Όρεξη» τρατάρει προσφιλείς τίτλους από Φερέρι μέχρι Ζενέ & Καρό, από τις ειδικές προβολές ας προσεχτεί το «La Traversée» (από τα ανώτερα κινούμενα σχέδια του 2021), από το παιδικό τμήμα οι (μικροί, κυρίως) φίλοι του παραμυθένιου anime θα χαρούν το «Princesse Dragon», ενώ από τη μέσω λευκής κάρτας φιλοξενία του Φεστιβάλ της Λα Ροσέλ για τα 50χρονά του ξεχωρίζουν το χαριτωμένα ελεγειακό ντοκιμαντέρ «Le Kiosque» και αναπαλαιωμένο το ντεμπούτο – ψυχοβγάλτης (με την καλή έννοια) της Πατρισιά Μαζουί «Peau de Vaches» από το 1989. Έναρξη με το ιστορικό ερωτικό δράμα «Eiffel», λήξη με την άξια θριαμβεύτρια των πρόσφατων Σεζάρ «Illusions Perdues» του Ξαβιέ Ζιανολί (αμφότερα οσονούπω σε ευρεία διανομή στα σινεμά). Τέλος, οι του επαγγέλματος ή απλώς φίλοι της θεωρίας της Έβδομης Τέχνης ας κυνηγήσουν τη δίκην masterclass δίωρη συνάντηση με τον τέως Διευθυντή της Εβδομάδας της Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών, Σαρλ Τεσόν. Bon festival!

Αναζήτησε το αναλυτικό πρόγραμμα των προβολών και πληροφορίες για τις ταινίες που θα προβληθούν από την επίσημη σελίδα της διοργάνωσης.

FFF22 POSTER

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *