ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office cebfcf85cf81cebbceb9ceaccebeceb1cf84ceb5 ceb4cf85cebdceb1cf84ceac

Από τα 92.769 εισιτήρια που μετρούσαμε στο προηγούμενο box-office report, κάνουμε ένα μικρό άλμα στα 101.495, νούμερο σχετικά υγιές φαινομενικά, αν και κάπως δυσοίωνο στην πραγματικότητα για πολλά σινεμά της χώρας, καθώς από τους τίτλους του top 10 του τετραημέρου που μας πέρασε, μονάχα τρεις συνοδεύονταν από πενταψήφιο αριθμό εισιτηρίων. Προφανές #1 το πρωτοεμφανιζόμενο «Scream VI», που ξεπέρασε τα 20.697 εισιτήρια (από 74 οθόνες) του περσινού requel «Scream», κόβοντας 29.085 εισιτήρια (από 110 οθόνες). Αν και η αναλογία στον αριθμό των κινηματογράφων δεν κολακεύει πραγματικά τη σημερινή προσέλευση, δεν παύει να είναι το μεγαλύτερο άνοιγμα που έχει πετύχει μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο franchise τρόμου στη χώρα μας. Η πέμπτη συνέχεια της σειράς, λοιπόν, ξεκίνησε με δυνατή Πέμπτη (5.285), ανέβηκε κι άλλο την Παρασκευή (6.479), εκτινάχτηκε το Σάββατο (10.665) και είχε μία όχι και τόσο δραματική πτώση την Κυριακή (6.656). Προβλέπεται να γίνει το πιο εμπορικό «Scream» ever για το ελληνικό box-office!

MOMIAS 1

Μικρή ήταν η πτώση (-36%) που σημείωσε στο δεύτερο τετραήμερό του το «Κριντ ΙΙΙ», κόβοντας 19.816 εισιτήρια (από 87 οθόνες), το οποίο σημαίνει πως και η συνέχεια αρέσει και έχει πέραση τούτο το franchise στο πλατύ κοινό. Δυνατό σαββατόβραδο (7.884) και σύνολο (67.780) που υπόσχεται άνετη κατοστάρα. Καλό άνοιγμα στο #3 είχαν οι animated «Μούμιες» (φωτό), με 12.865 εισιτήρια (από 87 οθόνες), με μεγαλύτερη προσέλευση την Κυριακή (6.161), την πιο παραδοσιακή μέρα εξόδου για ολόκληρη την οικογένεια. Αμέσως πιο κάτω συναντάμε το επίσης παιδικό «Αργοναύτες: Η Οργή του Ποσειδώνα» (-37%), με 7.343 εισιτήρια (από 81 οθόνες). Η Κυριακή μπροστά κι εδώ (3.501), με το σύνολο (27.393) να εξελίσσεται σε κάτι το θετικό.

INSIDE 2023

Στο #5 συναντάμε για πρώτη φορά το ντεμπούτο του Έλληνα σκηνοθέτη Βασίλη Κατσούπη, το κλειστοφοβικό heist δράμα «Inside» (φωτό), με 6.284 εισιτήρια (από 41 οθόνες). Δεν είναι μια εύκολη ή τόσο mainstream ταινία και το γεγονός ότι καθημερινά ξεπερνούσε το χιλιάρικο (με εξαίρεση τα 2.461 του σαββατόβραδου), θεωρώ πως είναι μία έκπληξη, άνω των προσδοκιών που υπήρχαν για το opening του φιλμ. Άξιζε προσοχής και το αποτέλεσμα δηλώνει πως προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού (σε συνδυασμό με την ελληνική πρεμιέρα στην οποία συμμετείχε ο πρωταγωνιστής Γουίλεμ Νταφόου).

THE RITUAL KILLER 2023

Προκάλεσαν οσκαρικό ντόρο τα «Πνεύματα του Ινισέριν» (-48%), πρόσθεσαν ακόμη 5.316 εισιτήρια (από 48 οθόνες), για να φέρουν το σύνολο της ταινίας στα 41.327, όμως, με μηδέν βραβεία στην απονομή της Κυριακής, το μέλλον της δεν φαίνεται και τόσο λαμπερό… Στο #7 συναντάμε το «Αστερίξ & Οβελίξ στο Δρόμο για την Κίνα» με έντονη πτώση (-59%) και 3.377 εισιτήρια (από 38 οθόνες), αποτέλεσμα της σοβαρής απώλειας κινηματογραφικών αιθουσών (στην έκτη του εβδομάδα, πια). Καλύτερη προσέλευση είχε την Κυριακή (1.659 εισιτήρια, εκ των οποίων τα 1.271 ήρθαν από τις μεταγλωττισμένες προβολές). Σύνολο στα 89.513, κανονικό θρίλερ το αν θα ξεπεράσει το «φράγμα» των εκατό χιλιάδων εισιτηρίων. Ακολουθεί το «Ant-Man and the Wasp: Κβαντομανία» (-56%), με 2.860 εισιτήρια (από 22 οθόνες). Σύνολο στα 68.239. Νομίζω πως θα το δούμε στο Disney+ πιο σύντομα από το αναμενόμενο… Στο #9 βρίσκεται το «Tár» (-40%), με 2.587 εισιτήρια (από 25 οθόνες). Εξακολουθεί να μαζεύει «χαρτί» τα Σάββατα (1.280). Έχει φτάσει τα 60.706. Το top 10 συμπληρώνει το άνοιγμα του μπι-μουβάδικου αστυνομικού θρίλερ «Τελετουργία Θανάτου» (φωτό), με 2,087 εισιτήρια (από 21 οθόνες).

OSCARS 95 7

Το «Τα Πάντα Όλα», πριν βραβευτεί με επτά Όσκαρ (σε βασικότατες κατηγορίες, από καλύτερης ταινίας μέχρι και μοντάζ, όπως είχα προβλέψει), έφερε στα ταμεία 197 θεατές (από 3 οθόνες). Συνολικά δεν τα είχε πάει καλά στη χώρα μας (7.836), αλλά… ήρθε η ώρα της ανακάλυψής του (και της επανεκτίμησης, εννοείται). Ψάξτε το σε περισσότερα σινεμά από την ερχόμενη Πέμπτη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *