Από τα 84.854 εισιτήρια του προηγούμενου box-office report πέφτουμε στα 78.855. Τι κι αν είχαμε πρεμιέρα με superhero της Marvel; Ήταν ο… πιο μικρός! Βλέπετε, οι ταινίες του «Ant-Man» μέχρι σήμερα έκαναν ανοίγματα κοντά στα δεκαεννέα χιλιάρικα (με πιο πρόσφατη εκείνη του 2018, το «Ο Ant-Man και η Σφήκα», που είχε πιάσει 18.674 εισιτήρια, από 118 οθόνες, Ιούλιο μήνα, όμως, να τα λέμε κι αυτά…), οπότε μπορεί το studio να λέει «πάλι καλά!» στα 29.056 (από 140 οθόνες) της σημερινής «Κβαντομανίας». Αντικειμενικά, αντιλαμβάνεται κανείς πως η αύξηση είναι περισσότερο συγκυριακή και όχι απαραίτητα υπολογίσιμη. Το τετραήμερο δεν επέδειξε τα κλασικά δείγματα… fanboy-σμού, με ιδιαίτερα χαλαρή (Τσικνο)Πέμπτη (5.255), περιέργως καλύτερη Παρασκευή (7.276), προφανή άνοδο Σαββάτου (10.309) και δυνατή πτώση Κυριακής (6.216). Οι 3D προβολές δεν έφεραν ικανοποιητικό νούμερο προσέλευσης (4.258 εισιτήρια, από 33 οθόνες). Το σύνολο καριέρας του φιλμ προβλέπεται… χαμηλού αναστήματος (κάτω από κατοστάρα, δηλαδή).
Πέρσι τέτοιο καιρό, πάντως, είχαν κοπεί 71.252 εισιτήρια, άρα μιλάμε για μια συνθήκη που ρέπει προς τη βαρεμάρα. Τελειώνουν και τα οσκαρικά, οπότε τα ταμεία θα ελπίζουν σε sequels καραμπινάτων franchises (όπως η επερχόμενη συνέχεια του «Scream»). Στο #2 παρέμεινε το πολυσυζητημένο «Tár» (-40%) (φωτό), με 11.218 εισιτήρια (από 74 οθόνες). Εξακολουθούν να… «σφάζονται παλικάρια» για δαύτο στα social, έγινε ένας μικρός χαμός το σαββατόβραδο (4.669), ενώ εδώ το αστείο είναι η προσέλευση της Πέμπτης: μόλις 864 εισιτήρια. Η «υψηλή κουλτούρα» και οι πιστοί ακόλουθοι της Κέιτ Μπλάνσετ προτίμησαν… να το «τσικνίσουν»! Τα 38.310 εισιτήρια των πρώτων έντεκα ημερών προβολής του είναι θαυμάσια, αλλά το έργο θα συναντήσει γερό ανταγωνισμό από την ερχόμενη Πέμπτη, με τα «Πνεύματα του Ινισέριν» και το «Γυναικείες Κουβέντες», που έχουν ακριβώς το ίδιο target group, οπότε η ταινία του Τοντ Φιλντ δεν πρόκειται να έχει τύχη παρόμοια της «Φάλαινας». Στο #3 έπεσε με γδούπο (-55%) το «Αστερίξ & Οβελίξ στο Δρόμο για την Κίνα», κόβοντας 9.257 εισιτήρια (από 113 οθόνες). Συνέβη ακριβώς αυτό που είχα υποψιαστεί από την προηγούμενη εβδομάδα: το «Ant-Man» του έκοψε τη φόρα (ως οικογενειακο-παιδική αντιπρόταση). Καλύτερη προσέλευση είχε το Σάββατο (4.222). Το σύνολο στα 63.850 σημαίνει πως το κοινό δεν ξετρελάθηκε και θα πρέπει να «πιεί» κάμποσο… μαγικό φίλτρο για να πιάσει (αμφίβολο) την κατοστάρα.
Ντεμπούτο στο #4 έκανε το δήθεν φιλμ τρόμου «Ξεκουράσου» (φωτό). Υψηλή η θέση, αλλά όχι σπουδαία τα 4.440 εισιτήρια (από 34 οθόνες) για multiplex-άδικο τίτλο. Καλύτερη απόδοση το σαββατόβραδο (1.621). Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η τεράστια εισπρακτική και καλλιτεχνική επιτυχία της «Φάλαινας» (-49%), με 3.344 εισιτήρια (από 38 οθόνες). Έβδομη εβδομάδα προβολής και το adult κοινό συρρέει ακόμα στο weekend (1.186 και 1.070 εισιτήρια, στις αντίστοιχες μέρες). Έχει φτάσει τα 113.231! Νούμερο άλλης εποχής για φιλμ αυτού του βεληνεκούς.
Σας έλειψαν τα παιδικά animated έργα; Το «Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία» (-34%) έχει κολλήσει στο #6 (3.185 εισιτήρια, από 46 οθόνες), ανεβάζοντας το σύνολό στα 136.151 (μέγα σουξέ), ενώ το πρωτοεμφανιζόμενο «Η Παρέα των Θαυμάτων», από το #7, δεν έκανε ακριβώς αυτό που πρότεινε ο τίτλος του κι έκοψε 2.699 εισιτήρια (από 47 οθόνες). Στο #8 έπεσε το «Magic Mike: Ο Τελευταίος του Χορός» (-55%), κόβοντας 2.316 εισιτήρια (από 20 οθόνες), με απογοητευτικό (για τόσο ψυχαγωγική ταινία) σύνολο στα 12.365. Τα «Πνεύματα του Ινισέριν» (φωτό) είχαν preview screenings αποκλειστικά το Σάββατο το βράδυ και έκοψαν 1.823 εισιτήρια (από 28 οθόνες). Να σας θυμίσω πως η προηγούμενη ταινία του Μάρτιν ΜακΝτόνα, το επίσης οσκαρικό «Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι», είχε ανοίξει με την τακτική του platform release σε 2 αθηναϊκές αίθουσες το 2018 και στο πρώτο της (γεμάτο) τετραήμερο είχε κόψει 4.948 εισιτήρια. Do the math (για να μην ακούω «τρελά»…). Τέλος, στο #10 συναντάμε την περιπέτεια «Εκτός Ελέγχου» (-63%), με 1.510 εισιτήρια (από 11 οθόνες) και 33.412 σε σύνολο. Οι υπόλοιπες πρεμιέρες της εβδομάδας (με επίσημα δηλωμένα εισιτήρια…) είχαν τριψήφια νούμερα (σας οδηγώ ξανά στο σχόλιο της τελευταίας παραγράφου του προηγούμενου box-office report).