ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office ceb5cebecebfcf81cebaceb9cf83cebccf8ccf82 cf84cf89cebd ceb1ceb9ceb8cebfcf85cf83cf8ecebd

Στο προηγούμενο box-office report μετρούσαμε 71.487 εισιτήρια σε τούτο που μόλις πέρασε ανεβήκαμε στα 89.637. Και όχι μόνο! Διότι από το επίσημο αρχείο με τα στοιχεία των εισιτηρίων που λάβαμε σήμερα… απουσιάζει η ταινία που θα βρισκόταν στη θέση #2! Και αποτελεί την (ελαφρώς αναμενόμενη, if you ask me) έκπληξη του τετραημέρου, καθώς δεν προήλθε από την ελληνική διανομή, αλλά «φιλοξενήθηκε» από μεγάλες εταιρείες multiplex αιθουσών σε ολόκληρη τη χώρα.

Taylor Swift The Eras Tour 1

Φυσικά, μιλάμε για το «Taylor Swift: The Eras Tour», με παγκόσμια ημερομηνία εξόδου την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου. Σε αυτό το τριήμερο, λοιπόν, τα σινεμά στις ΗΠΑ… γονατίσανε, με τα ταμεία τους να μετρούν το άνευ προηγουμένου για βιντεοσκοπημένο live concert (διάρκειας 169 λεπτών!) νούμερο των 96.000.000 δολαρίων, προσθέτοντας ακόμη 32.000.000 δολάρια από το international market. Κάπου μέσα σε αυτό το δεύτερο, τα Village Cinemas (με τις περισσότερες προβολές αριθμητικά, ακόμη και στην τεράστια Sphera Vmax με Dolby Atmos και ειδικό light show!), η μοναδική IMAX των Cineplexx της Θεσσαλονίκης, τα Options Cinemas (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα) και το Τεχνόπολις στο Ηράκλειο της Κρήτης, ξεπέρασαν τα 13.200 εισιτήρια, με περιπτώσεις προβολών στις οποίες ο πανζουρλισμός συμμετοχής του όρθιου (νεανικού κυρίως) κοινού δεν διέφερε σε τίποτα από μία κανονική συναυλία (τα stories στο Instagram των Village σε αφήνουν άφωνο)! Το φιλμ του concert της πιο πρόσφατης περιοδείας της Τέιλορ Σουίφτ μετατράπηκε σε παγκόσμιο viral φαινόμενο και δίνει νέο boost στο συγκεκριμένο είδος μουσικών ταινιών (ήδη αναμένεται και μία αντίστοιχη παραγωγή από την Μπιγιονσέ, αλλά ουδείς ελπίζει σε παρόμοια επιτυχία). Θεωρώ ότι θα υπάρξουν και επαναληπτικές προβολές στους ελληνικούς κινηματογράφους για τις επόμενες μέρες, μετά από αυτό το μέγεθος ζήτησης.

The Exorcist Believer 2023 2

Η κορυφή του ελληνικού box-office, πάντως, ανήκει στο πρωτοεμφανιζόμενο (και κάργα αμφιλεγόμενο, αν όχι και… σφαγιασμένο από την κριτική) sequel «Ο Εξορκιστής: Πιστός», με 33.570 εισιτήρια (από 104 οθόνες). Είχε ένα αρκετά ισορροπημένο σε προσέλευση τετραήμερο (8.262, 7.128, 9.774 και 8.406 εισιτήρια, στις αντίστοιχες μέρες), με την Αττική να κρατά ένα μερίδιο 16.528 εισιτηρίων (από 41 οθόνες). Μπορεί να μην έπιασε το προ ολίγων εβδομάδων εντυπωσιακό άνοιγμα της «Καλόγριας ΙΙ» (54.784 εισιτήρια, από 111 οθόνες), όμως, τα κατάφερε καλύτερα από το ανάλογου λανσαρίσματος sequel της «Νύχτας με τις Μάσκες» (26.321 εισιτήρια, από 96 οθόνες, στα τέλη Οκτωβρίου του 2018). Το (άσχημα) διχαστικό word of mouth μάλλον δεν θα βοηθήσει για τη συνέχειά του…

PAST LIVES 690 1

Με βάση τα επίσημα στοιχεία, αντί της «ανύπαρκτης» Τέιλορ Σουίφτ, στο #2 συναντάμε το αγκαθακριστικό «Μυστήριο στη Βενετία» (-31%), με 7.921 εισιτήρια (από 51 οθόνες), χάρη σε ένα αρκετά καλό weekend (3.182 και 2.333 εισιτήρια, στις αντίστοιχες μέρες), στην πέμπτη εβδομάδα προβολής του. Τσούκου-τσούκου, έχει φτάσει τα 138.935 σε σύνολο. Στο #3 έκανε ντεμπούτο το favorite από την κριτική δράμα σχέσεων «Περασμένες Ζωές» (φωτό), κόβοντας 6.734 εισιτήρια (από 9 οθόνες). Προφανώς υπερίσχυσε το σαββατόβραδο (2.805) και το έργο προστατεύτηκε από το limited release του (έτσι, σοφά, θα διατηρηθεί η διανομή του και για το ερχόμενο επταήμερο). Στο #4 έχουμε το παιδικό animation «PAW Patrol: The Mighty Movie» με preview screenings του weekend, τα οποία διαφήμισαν αρκετά καλά τον τίτλο, προσελκύοντας 5.909 θεατές (από 52 οθόνες). Προτιμήθηκε το Σάββατο (3.012), ίσως επειδή την Κυριακή κάποιοι έπρεπε να ψηφίσουν στον δεύτερο κύκλο των αυτοδιοικητικών εκλογών ή… να τρέχουν στα μεζεδοπωλεία λόγω εξαιρετικών καιρικών συνθηκών. Το top 5 συμπληρώνει το horror sequel του «Saw X» (-53%), με 4.603 εισιτήρια (από 31 οθόνες). Σύνολο στα 50.762 και… έχει «ψωμί» ακόμη.

BOLSHOYE PUTESHESTVIYE SPETSIALNAYA DOSTAVKA

Αντοχή δείχνει από το #6 το «Οπενχάιμερ» (-18%!) του Κρίστοφερ Νόλαν, με 4.323 εισιτήρια (από 33 οθόνες) και θριαμβευτικό σύνολο στα 413.807. Από τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας, τα τρία φιλμ είναι παιδικά (!): «Η Ζουγκλοπαρέα 2: Ο Γύρος του Κόσμου» φιγουράρει στο #7 (3.704 εισιτήρια, από 49 οθόνες, με σύνολο στα 10.135), το new entry του «Μεγάλου Ταξιδιού του Μικρού Γκρίζλι» (φωτό) βρέθηκε στο #8 (3.400 εισιτήρια, από 44 οθόνες) και το «Μάβκα: Το Ξωτικό του Δάσους» από το #10 (2.458 εισιτήρια, από 30 οθόνες, με σύνολο στα 20.346). Μοναδική εξαίρεση, από τη θέση #9, τα «Γυρίσματα της Τύχης» (-62%) του Γούντι Άλεν, με 2.856 εισιτήρια (από 44 οθόνες). Απογοητευτικό και διόλου αναμενόμενο το σύνολο στα 35.467.

DOGMAN 2023

Τολμώ να πω ότι ενοχλήθηκα από την απόλυτη αδιαφορία που επέδειξε το κοινό στο ολοκαίνουργιο «Dogman» του Λικ Μπεσόν (φωτό), το οποίο έκανε ντεμπούτο στο #12 με μόλις 1.418 εισιτήρια (από 38 οθόνες). Οι ντόπιες κριτικές ήταν κυρίως αρνητικές, όμως, το έργο είναι πραγματικά ψυχαγωγικό, με μια υπογραφή σεβαστών mainstream τίτλων (και επιτυχιών) στο παρελθόν, η οποία δεν «πρωταγωνίστησε» τόσο στη μαρκίζα. Πολύ άδικο. Κάντε έναν κόπο να το προλάβετε στις αίθουσες, είναι αναπάντεχα feelgood. Από την άλλη, οι υπόλοιπες πρεμιέρες της εβδομάδας δεν πήγαν εξίσου καλά, με κάποια φιλμ να κυμαίνονται μεταξύ πεντακοσίων ή διακοσίων εισιτηρίων! Τουλάχιστον, η «Ανατομία μιας Πτώσης» έφτασε τα 50.954 εισιτήρια (πρόσθεσε 1.381 σε τούτο το τετραήμερο, από 16 οθόνες) σε σύνολο. Υπάρχει ελπίδα για το καλό γούστο και το ποιοτικό σινεμά (έστω και σε πλαίσιο «art-house»).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *