ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office ceb1cf86cf8dcebbceb1cebacf84cebfcf82 cebf ceb3ceb1cebbceb1cebeceafceb1cf82 cf84cebf

Από τα 69.877 εισιτήρια που μετρούσαμε στο προηγούμενο box-office report, αυτές τις μέρες κρατηθήκαμε ακριβώς στα ίδια επίπεδα (69.821), παρά την «τονωτική» ένεση του «Φύλακες του Γαλαξία 3», το τελευταίο μέρος της τριλογίας του Τζέιμς Γκαν για τούτο το franchise. Το άνοιγμα των 32.545 εισιτηρίων (από 152 οθόνες) είναι κατώτερο εκείνου του sequel του 2017 (35.156 εισιτήρια, από 162 οθόνες) και η κατάσταση είναι ανησυχητική και για την αμερικανική αγορά, συγκρίνοντας το opening της δεύτερης ταινίας (146.510.104 δολάρια) με την τρίτη (114.000.000 δολάρια). Μπορεί η Phase Five του MCU να φαντάζει ιδιαίτερα «weird» στο mainstream κοινό ή μπορεί το τελευταίο να έχει μπουχτίσει από τη σταδιακή έλλειψη δημιουργικής φαντασίας; Πάντως, τα ελληνικά ταμεία δεν είδαν κάποια απίστευτη εκτίναξη προσέλευσης από την Πέμπτη (7.253) στο Σάββατο (11.392) και το τελικό σύνολο του φιλμ σίγουρα δεν φαίνεται ικανό να ξεπεράσει το «φράγμα» των ογδόντα χιλιάδων εισιτηρίων, στο οποίο φρέναραν τα δύο προηγούμενα φιλμ.

THE SUPER MARIO BROS. MOVIE

Τη μικρότερη πτώση στο top 10 (-33%) σημείωσε το animated hit «Super Mario Bros.: Η Ταινία», (φωτό) κόβοντας 9.587 εισιτήρια (από 95 οθόνες). Έλαμψε το Σάββατο (4.758), όπως συμβαίνει και με το γενικότερο σύνολο του τίτλου (166.349) που διανύει τη πέμπτη εβδομάδα προβολής του και θεωρώ πως έχει δεδομένη τη διακοσάρα. Στο #3 ακολουθεί το «Evil Dead Rise» (-57%), με 6.548 εισιτήρια (από 47 οθόνες), με το σαββατόβραδο (2.561) να περνάει μπροστά, φυσικά. Υγιέστατο το σύνολο των 69.392 μέχρι στιγμής, αναμένω να δω με ενδιαφέρον πόσο θα το επηρεάσει η εμφάνιση του βαμπιρικού… ξεφαντώματος χιούμορ του «Ρένφιλντ» με τον Νίκολας Κέιτζ από την ερχόμενη Πέμπτη. Στο #4 συναντάμε το πρωτοεμφανιζόμενο παιδικό animation «Απλώς Υπέροχη», με 3.941 εισιτήρια (από 58 οθόνες), το οποίο ξεχώρισε ελαφρά το Σάββατο (1.860) και φαίνεται πως θα κινηθεί πολύ… low profile. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει ο έτερος… δαιμονισμός τούτης της περιόδου, ο «Εξορκιστής του Βατικανού» (-39%), με 2.527 εισιτήρια (από 16 οθόνες) και αξιοπρεπέστατο σύνολο στα 72.951.

SAISON MORTE 1

Νέα είσοδος στο #6 για το ντόπιο «Saison Morte» (φωτό), το οποίο γυριζόταν από το 2017 και, αισίως, έφτασε φέτος στις κινηματογραφικές αίθουσες για να κόψει 1.711 εισιτήρια (από 26 οθόνες). Δηλαδή, είχε χειρότερο άνοιγμα κι από το περσινό καλοκαιρινό crime δράμα «Αγέλη Προβάτων» πέρσι (2.611 εισιτήρια, από 17 οθόνες). Κατόρθωμα! Ακολουθεί το δραματικό αστυνομικό θρίλερ «Στα Ίχνη του Δολοφόνου» (-63%), με 1.497 εισιτήρια (από 21 οθόνες) και πραγματικά άδικο (για τόσο ποιοτικό και ξεχωριστό στο είδος του φιλμ) σύνολο στα 7.894. Το εξόχως ψυχαγωγικό τέταρτο μέρος του «John Wick» (-57%) βαστάει ακόμη στην έβδομη εβδομάδα προβολής του, κόβοντας 1.488 εισιτήρια (από 12 οθόνες), με το σύνολό του να βρίσκεται (πανάξια) στα 173.411. Στο #9 έπεσε το «Άρρηκτος Δεσμός» του Γκάι Ρίτσι (-66%), με 1.406 εισιτήρια (από 17 οθόνες) και ένα σύνολο ανάλογο με τη μετριότητα του έργου, στα 18.180. Τέλος, το παιδικό animation «Κάτσε στ’ Αβγά σου» (-56%) βρέθηκε στο #10, κόβοντας 1.280 εισιτήρια (από 48 οθόνες), με πραγματικά πτωχό σύνολο στα 5.207.

The Fast and the Furious

Η επανέκδοση των δύο πρώτων τίτλων του franchise «The Fast and the Furious», στο πλαίσιο των «Epic Movie Nights», δεν είχαν… αρχοντική υποδοχή και τολμώ να πω ότι ο αριθμός των οθονών (από 14 για το κάθε φιλμ!) ήταν μάλλον υπερβολικός, καθώς οι θεατές δεν είχαν την επιπλέον πολυτέλεια των bonus στοιχείων που έκαναν τις προβολές της τριλογίας του «The Lord of the Rings» να σκίσουν. Το πρώτο «Fast» έκοψε 689 εισιτήρια και το δεύτερο 397. Θέλει σοβαρή σκέψη η επιλογή τίτλων για τη σωστή συνέχιση του project αυτού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *