ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office ceb1cf80cf8c cf88ceb7cebbceac cf87cf89cf81ceafcf82 ceb8ceadceb1

Τα 60.596 εισιτήρια του προηγούμενου τετραημέρου υποχώρησαν δυναμικά στα 48.103 αυτών των ημερών, καθώς καμία από τις οκτώ πρεμιέρες της εβδομάδας δεν περιείχε το στοιχείο του crowd-pleaser και, κακά τα ψέματα, τέλη Ιουλίου με ζέστες και… τέτοιες ταινίες, ο κόσμος μάλλον προτιμά να στρέφεται σε εξόδους πιο ψυχαγωγικές και κοινωνικές. Εάν του περισσεύουν κάποια χρήματα. Όχι για διακοπές. Για να βγει οπουδήποτε, πια! Έτσι, το γαλλικό βιογραφικό και ρομαντικό δράμα εποχής «Άιφελ» στάθηκε προτεραιότητα για το adult κοινό του σαββατόβραδου ειδικά (2.359), με το σύνολο του πρώτου του τετραημέρου να φτάνει τα 6.817 εισιτήρια (από 26 οθόνες). Ένα υπερφιλόδοξο άνοιγμα το οποίο δεν απέδωσε. Νωρίτερα μέσα στο καλοκαίρι ίσως και να είχε καλύτερη τύχη. Στο #2 έπεσε το Marvel-ικό sequel «Thor: Love and Thunder» (-46%), κόβοντας 5.733 εισιτήρια (από 51 οθόνες). Έχει φτάσει τα 154.104 σε σύνολο, ενώ διανύει την τέταρτη εβδομάδα προβολής του. Από την άλλη, οι θεατές του «Top Gun: Maverick» εξακολουθούν να μην παρουσιάζουν σημάδια κόπωσης, με το φιλμ να ανεβαίνει στο #3 (+21%!), μετρώντας 4.621 εισιτήρια (από 31 οθόνες). Στη δέκατη εβδομάδα προβολής του το μέγα σουξέ του Τομ Κρουζ για το φετινό καλοκαίρι, με σύνολο στα 263.998.

MAISON DE RETRAITE

Στο #4 ακολουθεί το παιδικό live action «Ο Μικρός Νικόλας και το Κυνήγι του Κρυμμένου Θησαυρού» (-44%), με 3.768 εισιτήρια (από 31 οθόνες), δελεάζοντας τις οικογένειες στο weekend (1.127 και 1.347 στις αντίστοιχες μέρες), προφανώς. Σύνολο στα 13.807. Αναμενόμενα δυνατή (-61%) η πτώση του «Spencer» στο #5, με 2.935 εισιτήρια (από 14 οθόνες). Δεν αρέσει το έργο κι αυτό δεν κρύβεται. Έχει φτάσει τα 14.233. Στο #6 συναντάμε την animated «Οικογένεια του Μεγαλοπατούσα» (-38%), με 2.928 εισιτήρια (από 39 οθόνες) και σύνολο στα 11.400. Η δεύτερη (μόλις) πρεμιέρα που κατάφερε να μπει στο top 10 βρίσκεται στο #7 και είναι η γαλλική «Πανσιόν» (φωτό) με 2.741 εισιτήρια (από 12 οθόνες). Θα το ξαναπώ. Η όλη κατάσταση με το ελληνικό καλοκαίρι και τις ταινίες του… MEDIA πρέπει να επανεξεταστεί. Το σινεμά αλλάζει, τα χρήματα του κόσμου λιγοστεύουν, οι πλατφόρμες αυξάνονται, κάπου πρέπει να ανατραπούν και οι πολιτικές εξόδου των ευρωπαϊκών φιλμ… «για τα θερινά». Στην προκειμένη, τούτο το άνοιγμα δεν ήταν η μεγαλύτερη τραγωδία. Υπάρχουν, όμως, σε κάθε τετραήμερο πια, και έργα που ξεκινάνε καριέρα με τριψήφιο νούμερο και αγκομαχάνε για να πιάσουν δύο ή τρία χιλιάρικα! Έως πότε;

ELVIS

Στο #8 συναντάμε το δεύτερο sequel του «Θεέ μου, Τι σου Κάναμε» (-43%), το οποίο έκοψε 2.708 εισιτήρια (από 17 οθόνες), για να φτάσει τα 55.849 σε σύνολο. Το ισπανικό sleeper hit του καλοκαιριού, «Το Τέλειο Αφεντικό», βαστάει ακόμα (-20%) από τη θέση #9, κόβοντας 1.661 εισιτήρια (από 16 οθόνες) στο έβδομο τετραήμερό του, για να φτάσει τα 47.329 σε σύνολο. Η δεκάδα κλείνει με το «Elvis» (φωτό), το οποίο επίσης κρατάει δυναμικά (-20%), πόσω μάλλον με το désavantage των μονών προβολών (λόγω μεγάλης διάρκειας). Έκοψε 1.651 εισιτήρια (από 12 οθόνες) και το σύνολό του βρίσκεται στα 58.351.

Αναμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δω πόσο ψηλά θα κινηθεί το «Bullet Train» που ανοίγει αυτή την Πέμπτη, με «μαγνήτη» στη μαρκίζα το όνομα του Μπραντ Πιτ. Μπορεί μία στουντιακή ταινία να κάνει δυναμικό «ντου» στο ελληνικό box-office και στις αρχές του Αυγούστου;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.