ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office ceb1cebcceb5ceafcf89cf84ceb5cf82 cebfceb9 cf80ceb1cf81ceb1ceb2ceb9ceaccf83ceb5ceb9cf82

Από τα 71.846 εισιτήρια του προηγούμενου τετραημέρου περάσαμε σε φάση… ισοπαλίας με τις τελευταίες μέρες, καθώς το top 10 σημείωσε μείωση της τάξης του -3% (μόλις), για να μετρήσουμε score προσέλευσης στα 71.192 εισιτήρια! Όχι εξαιτίας κάποιας συνταρακτικής αλλαγής από τις πρεμιέρες της Πέμπτης, αλλά επειδή ο Τομ Κρουζ συνέχισε τις πτήσεις του με αμείωτο ρυθμό! Το «Top Gun: Maverick» παρέμεινε στα ίδια επίπεδα κίνησης (με απειροελάχιστη πτώση που πλησίασε το -7%), για να κόψει 44.679 εισιτήρια (από 163 οθόνες), διατηρώντας ένα τρανταχτό μερίδιο 64% εκ του συνόλου της αγοράς! Το σαββατόβραδο «έπεσε ξύλο» (17.264), η Αττική κρατά εντυπωσιακά τα σκήπτρα (32.271 εισιτήρια, από 69 οθόνες) κι όπως φάνηκε από τα social πολύς κόσμος προτιμά τα θερινά σινεμά ή τις προβολές ATMOS. Ξεκάθαρα, το έργο βγάζει δυναμικό word of mouth ικανοποίησης που «σπάει» τις αμφιβολίες της δυσπιστίας του πρώτου τετραημέρου. Υγιέστατο το σύνολο των πρώτων έντεκα ημερών προβολής στα 129.389 εισιτήρια και μία κάποια αισιοδοξία για βελτίωση της κατάστασης στα ταμεία (και) με τον ερχομό του «Jurassic World: Dominion» από αυτή την Πέμπτη. Θα μπορέσει το απόλυτο reunion των χαρακτήρων του θρυλικού franchise του Στίβεν Σπίλμπεργκ να εκτινάξει το box-office;

LÉVÉNEMENT

Στο #2 έκανε ντεμπούτο το «Γεγονός» (φωτό), με την υποστήριξη θετικών κριτικών (όχι από εμένα…) και του μεγαλύτερου βραβείου από το περσινό Φεστιβάλ Βενετίας. Για τόσο «out of season» γυναικείο art-house με θέμα τις αμβλώσεις, τα 6.085 εισιτήρια (από 19 οθόνες) του ανοίγματος τα λες καλά, πόσω μάλλον όταν το «καλλιτεχνικό» κύκλωμα στο τελευταίο διάστημα πιο συχνά μετρούσε τριψήφια νούμερα ή πανηγύριζε όταν ξεπερνούσε το χιλιάρικο στο τετραήμερο! Τα 2.635 κόπηκαν το Σάββατο, εννοείται την καλύτερη βραδιά για adult έξοδο. Κάμποσα φιλμ που αφορούν στο ίδιο target group κάνουν πρεμιέρα αυτή την Πέμπτη, οπότε θα δούμε και πόσο λειτούργησε η γνώμη των θεατών της πρώτης εβδομάδας. Στο #3 συναντάμε το Marvel-ικό «Doctor Strange in the Multiverse of Madness» (-33%), με 3.424 εισιτήρια (από 42 οθόνες). Καλύτερη προσέλευση το σαββατόβραδο (1.378), πάντα, με σύνολο στα 222.987, καθώς διανύει την πέμπτη εβδομάδα προβολής του.

ELCANO MAGALLANES LA PRIMERA VUELTA AL MUNDO

Ώρα να πιάσουμε τα παιδικά αυτού του τετραημέρου! Τέσσερα στα δέκα τούτης της λίστας, με τον πρώτο τίτλο, το animated «Ίκαρος και Δαίδαλος» (-15%), να βρίσκεται στο #4, κόβοντας 2.308 εισιτήρια (από 44 οθόνες). Στα 5.501 το σύνολο των πρώτων έντεκα ημερών προβολής. Στο #6 ακολουθεί το πρωτοεμφανιζόμενο «Ελκάνο & Μαγγελάνος» (φωτό), με 1.722 εισιτήρια (από 55 οθόνες), ενώ από τα υπόλοιπα φιλμ του συγκεκριμένου genre αντοχή για να παραμείνουν στο top 10 έδειξαν τα «Sonic: Η Ταινία 2» (από το #9, με -17% πτώση), κόβοντας 1.223 εισιτήρια (από 25 οθόνες) για να φτάσει τα 77.868, και τα «Κακά Παιδιά» (από το #10, με -16% πτώση), κόβοντας 1.209 εισιτήρια (από 22 οθόνες) και φτάνοντας τα 60.878 σε σύνολο. Γενικά, οι στουντιακοί τίτλοι είναι εκείνοι που ξεχωρίζουν και πείθουν περισσότερο τους ενήλικες συνοδούς, προφανώς.

Men 2022

Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από ταινίες ενηλίκων, με έντονη την ελληνική παρουσία. Στο #5 συναντάμε τα «Μαγνητικά Πεδία» (-25%), με 2,306 εισιτήρια (από 14 οθόνες). Είναι το σαφές indie hit της ντόπιας παραγωγής, ήδη, έχοντας φτάσει τα 12.977. Το φιλμ άρεσε, προκάλεσε μικρές ουρές στα ταμεία και sold-out σε κάποια θερινά, κι ενδέχεται να έχει μακρά πορεία μέσα στο καλοκαίρι, καθώς εξακολουθεί να συζητιέται. Δεν είχε τα αντίστοιχα αποτελέσματα το «πείραμα» να βγει και το «18» στα θερινά, το οποίο ξεκίνησε από το #7 με 1.309 εισιτήρια (από 15 οθόνες). Ήταν εξαρχής πιο φιλόδοξο το άπλωμα σε σινεμά εδώ, αλλά το θέμα (κοινωνικός ρατσισμός σε φτωχογειτονιά του Περάματος) δεν ήταν και τόσο «φιλικό» για ψυχαγωγία καλοκαιριού… Τέλος, στο #8 έκανε ένα απογοητευτικό ντεμπούτο το «Men» (φωτό), υπαρξιακό θρίλερ με στοιχεία φανταστικού που σνομπαρίστηκε άγρια από την εγχώρια κριτική (όχι από εμένα…) κι έκοψε 1.232 εισιτήρια (από 39 οθόνες). Δύσκολο και διχαστικό έργο, αλλά σοβαρή καλλιτεχνική πρόταση για ώριμους θεατές που θα μπορούσαν να πουν πολλά μετά τη θέασή του. Επειδή, όμως, έβγαλε τη φήμη του… horror, έφαγε «πόρτα» κι από το (δήθεν) «art-house» κοινό, του οποίου η ταυτότητα πλέον έχει μπασταρδευτεί εντελώς από το προσκύνημα στα… «αστεράκια» αξιολόγησης! Περαστικά!

Συμπληρωματικά, στα «Μαύρα Γυαλιά» του Ντάριο Αρτζέντο έπεσε… «πιστολίδι», με «άνοιγμα» στο #17 και 270 εισιτήρια (από 8 οθόνες). Κατά τα άλλα, ο σκηνοθέτης έχει φανατικό κοινό στην Ελλάδα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *