ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office ceadcf83cebaceb9cf83ceb5 ceb7 cebaceadceb9cf84 cebccf80cebbceaccebdcf83ceb5cf84

Με 84.854 εισιτήρια σε τούτο το τετραήμερο, επιστρέψαμε στα νούμερα του προ-προηγούμενου box-office report (84.328), καθώς ο χιονιάς του προηγούμενου (71.124) δεν απασχολεί πλέον. Τα 36.055 του Σαββάτου ήταν δυναμικά ενισχυμένα, τη στιγμή που τα τηλεοπτικά προγράμματα… πάτωναν με μονοψήφιες τηλεθεάσεις και η Πανεπιστημίου ήταν κλειστή από τον κόσμο που συμμετείχε σε εκδήλωση υποστήριξης υπέρ των καλλιτεχνών, στην κατάληψη του Rex. Με άλλα λόγια, προκύπτει μία ανάγκη για… έξω (μιας και εντός επικρατεί ένα κλίμα στενοχώριας που έρχεται με το μέτρημα δεκάδων χιλιάδων νεκρών από το σεισμό στην Τουρκία και τη Συρία). Ίσως όχι τόσο μαζική με προορισμό τα σινεμά, όμως, η μεγάλη οθόνη συζητιέται ξανά. Διότι υπάρχουν έργα που οδηγούν προς τα εκεί…

Astérix Obélix LEmpire du Milieu

Προφανέστατα, το «Αστερίξ & Οβελίξ στο Δρόμο για την Κίνα» (φωτό) παρέμεινε στην κορυφή, κόβοντας 20.571 εισιτήρια (από 167 οθόνες). Δηλαδή, μόλις -9% κάτω από το άνοιγμά του, το οποίο ήταν σαφώς αρνητικά επηρεασμένο από την καταιγίδα Μπάρμπαρα (ή τον εκφοβισμό αυτής…). Υπό αυτές τις κανονικές συνθήκες προσέλευσης, φάνηκε και αυτό που περίμενα (και είχε ανακοπεί την προηγούμενη Κυριακή): οι μεταγλωττισμένες προβολές στα ελληνικά (11.202 εισιτήρια, από 92 οθόνες) ξεπέρασαν εκείνες της original version (9.369 εισιτήρια, από 75 οθόνες). Με νούμερα 9.746 το Σάββατο και 7.558 την Κυριακή, είναι ολοφάνερο ότι το φιλμ τραβάει οικογένειες και παιδιά. Έχει φτάσει τα 50.047 σε σύνολο, μετά τις πρώτες έντεκα μέρες προβολής του. Θα δούμε τι «χτύπημα» θα δεχτεί από το sequel του «Ant-Man» στις επόμενες μέρες, για να βγάλουμε καλύτερα συμπεράσματα. Πάντως, το φαινόμενο του τετραημέρου ήταν το άνοιγμα του οσκαρικού «Tár» στο #2, με 18.815 εισιτήρια (από 75 οθόνες). Το adult κοινό έσπευσε βασισμένο στο οσκαρικό buzz, τις θετικότατες κριτικές και μία ένδειξη λατρείας προς το πρόσωπο της Κέιτ Μπλάνσετ, εκτινάσσοντας το σαββατόβραδο στα 8.048 εισιτήρια, αριθμό υψηλότατο αν σκεφτεί κανείς τις λιγότερες προβολές που βγάζει η μεγάλη διάρκεια της ταινίας. Η προσέλευση θυμίζει εκείνη του δεύτερου τετραήμερου της «Φάλαινας», με το wider release και 16.660 εισιτήρια (από 57 οθόνες). Προσωπικά, το έργο του Τοντ Φιλντ δεν με ικανοποίησε καθόλου, όμως, κατανοώ τους παράγοντες που τράβηξαν το κοινό προς τις αίθουσες. Εδώ, βέβαια, θα υπάρξει έντονος διχασμός κατά την έξοδο… Όσο για την ταινία του Ντάρεν Αρονόφσκι, βρέθηκε στο #3 με 6.574 εισιτήρια (από 62 οθόνες). Μικρή πτώση (-28%) για έκτη εβδομάδα προβολής και πελώριο το σύνολο στα 106.427. Οι τρεις πρώτοι τίτλοι του top 10 τούτου του τετραημέρου κατέχουν σε ποσοστό το 50% της συνολικής προσέλευσης στις αίθουσες!

Magic Mikes Last Dance

Όχι καλά τα νέα για το «Magic Mike: Ο Τελευταίος του Χορός» (φωτό), που άνοιξε στο #4 με 5.155 εισιτήρια (από 54 οθόνες). Μόλις 1.708 το σαββατόβραδο, το franchise δεν έδειξε να είχε ποτέ ιδιαίτερη δυναμική στη χώρα μας (για παράδειγμα, το καλοκαίρι του 2012, το πρώτο φιλμ είχε κάνει opening με 5.127 εισιτήρια), θα δυσκολευτεί να κρατήσει αίθουσες στη συνέχεια. Πάντως, ήταν πολύ ευχάριστο σινεμά «φυγής». Όσο για το μεγάλο σινεμά «φυγής», τον «Τιτανικό» του 1997, στην 25η επετειακή επανέκδοσή του, έφερε 5.100 θεατές (από 26 οθόνες), ένα κάπως καλύτερο αποτέλεσμα από τους 4.310 (από 47 οθόνες) που στα τέλη του περσινού Σεπτέμβρη θέλησαν να θυμηθούν το πρώτο «Avatar» στη μεγάλη οθόνη. Πρωτοστάτησε το Σάββατο (1.823).

PUSS IN BOOTS THE LAST WISH

Το «Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία» (φωτό) παρέμεινε στο #6 (4.806 εισιτήρια, από 48 οθόνες), ανεβάζοντας το ποσοστό προσέλευσής του κατά +21%, καθώς το προηγούμενο τετραήμερο η Κυριακή του ήταν κουτσουρεμένη. Εξαιρετικό το σύνολο στα 132.184. Στο #7 συναντάμε το «Εκτός Ελέγχου», με μικρή πτώση (-25%) και 4.153 εισιτήρια (από 22 οθόνες). Τα 1.753 του σαββατόβραδου δείχνουν σημάδια αντοχής από το κοινό που ψάχνει την περιπέτεια… με το τουφέκι. Έχει φτάσει τα 29.858 σε σύνολο. Στο #8 υποχώρησε το «Χτύπος στην Καλύβα» του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν (-41%), με 3.977 εισιτήρια (από 42 οθόνες) και σύνολο των πρώτων έντεκα ημερών προβολής του στα 14.855. Απογοητευτικό. Λίγο πιο κάτω, το «Avatar: The Way of Water» (-37% στο ένατο τετραήμερό του), με 3.061 εισιτήρια (από 17 οθόνες), εξακολουθεί να συγκεντρώνει αξιοπρεπή αριθμό θεατών στα weekends. Σύνολο δίκαιο στα 418.114. Το παιδικό animation «Η Μικρή Πυροσβέστης» (-7%) συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα (2.965 εισιτήρια, από 45 οθόνες, και σύνολο στα 24.803).

AGGELOPOULOS PANAGIWTOPOULOS 1

Από την άλλη, στα πρωτοεμφανιζόμενα και «καλλιτεχνικά» έργα της εβδομάδας έπεσε επικό… «πιστολίδι»! Το «Τόρι και Λοκίτα» των αδελφών Νταρντέν έκοψε 331 εισιτήρια (από 5 οθόνες), το «Peter von Kant» του Φρανσουά Οζόν 209 εισιτήρια (από 2 οθόνες), το ρουμάνικο «Μπλε Φεγγάρι» 80 εισιτήρια (από 3 οθόνες) και το (οικτρό, ειλικρινά) ελληνικό ντοκιμαντέρ «Ο Καθένας και η Μουσική του» (φωτό) για τον Θόδωρο Αγγελόπουλο και τον Νίκο Παναγιωτόπουλο… 27 εισιτήρια (από 2 οθόνες). Το τελευταίο έπαιξε σε άδειες αίθουσες την Παρασκευή και το Σάββατο! Η αγορά / διανομή πρέπει να προσγειωθεί στις συνθήκες που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην πραγματικότητα. Δεν το έχει κάνει ακόμα. Και δεν ακούει. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι καμία από αυτές τις ταινίες δεν είχε κριτική κάτω από… «δύο αστεράκια» (μέχρι τριάμισι, στην καλύτερη περίπτωση!). Τύπου… κοινό «τσουβάλιασμα» για όλες. Που οι θεατές έχουν μετατρέψει σε «τσουβάλι» με… σκατά. Διότι έτσι συμπεριφέρεται στους υποψήφιους Έλληνες θεατές η ντόπια κριτική. Το FREE CINEMA απέχει από αυτό το ξεφτιλίκι. Και καμάρι μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *