Λοιπόν. Η προηγούμενη Πέμπτη, της «Γιορτής του Σινεμά» (των δύο ευρώ), είχε φέρει στις αίθουσες 110.934 θεατές. Τούτη που μας πέρασε… 10.708, με σύνολο στα 75.074 για ολόκληρο το τετραήμερο. Ίσως! Διότι μέχρι και την Τρίτη το μεσημέρι δεν είχαν συγκεντρωθεί τα πλήρη εισιτήρια της #1 ταινίας, για την οποία κάτι ψιθυριζόταν από την αγορά κατά τη διάρκεια του weekend κι ενώ οι υπόλοιποι νέοι τίτλοι της εβδομάδας βαράγανε… «λουκέτα»! Με βάση τα καταμετρημένα μέχρι στιγμής, το ιαπωνικό anime «One Piece Film: Red» έκοψε 12.038 εισιτήρια (από 12 οθόνες). Καθώς μιλάμε για αρκετά περισσότερες οθόνες σε ολόκληρη τη χώρα, ενδέχεται το τελικό νούμερο να προσεγγίσει τα 16.000 εισιτήρια! Νούμερο έκπληξη για ένα φιλμ δίχως υποστήριξη εκμετάλλευσης από ελληνικό γραφείο διανομής, που δεν προβλήθηκε καν στους δημοσιογράφους, δεν είχε κριτικές και ήταν σχεδόν… «αόρατο»! Είχε, όμως, ζήτηση από το κοινό. Κάτι που παρατήρησαν τα Village Cinemas και απευθύνθηκαν στην αρμόδια εταιρεία του εξωτερικού, αρχικά για να διοργανώσουν κάποιες μεμονωμένες προβολές (όπως πράττουν συχνά με τις concert movies που παίζουν σε αποκλειστικότητα). Τελικά, η ταινία βγήκε σε full πρόγραμμα, «τσίμπησαν» κι άλλοι και… ορίστε το αποτέλεσμα! Από τα νούμερα που δόθηκαν μέχρι στιγμής, την Πέμπτη ξεκίνησε με 4.069 εισιτήρια και ήταν το #1 σε ολόκληρη την Ελλάδα! Συνέχισε στο τριήμερο με 2.386, 2.860 και 2.723, στις αντίστοιχες μέρες. Κυριολεκτικά, το παράδειγμα έπιασε τους πάντες στον ύπνο, φανερώνοντας ότι η ελληνική διανομή δεν είχε πάρει χαμπάρι για το συγκεκριμένο τίτλο (στις ΗΠΑ το φιλμ άνοιξε στο #2 του box-office, σε ταυτόχρονη πρεμιέρα μ’ εμάς). Βλέπετε, μερικές φορές θέλει και τόλμη. Ή εξυπνάδα. Για να φέρεις και ταινίες που δεν αγοράζονται για… την ελληνική τηλεόραση!
Στο #2 έκανε την παρθενική του εμφάνιση το αρκετά διαφημισμένο και με τεράστιο καστ «Άμστερνταμ» του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ (φωτό), με 9.601 εισιτήρια (από 82 οθόνες). Μπορεί να έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι η ταινία… δεν βλέπεται. Το σαββατόβραδο είχε «ρέντα» (3.797), ενώ η Αθήνα στήριξε πιο ουσιαστικά στο σύνολο του τετραημέρου (5.770 εισιτήρια, από 31 οθόνες). Από την ερχόμενη Πέμπτη θα την ψάχνουμε. Ακολουθεί ο superhero «Black Adam», με 8.642 εισιτήρια (από 61 οθόνες), στην τρίτη εβδομάδα προβολής του. Τα 3.598 του Σαββάτου ήταν ότι καλύτερο έκανε αυτές τις μέρες. Έπεσα λίγο έξω από την κατοστάρα που είχα υποσχεθεί ότι θα πιάσει συνολικά έως και την Κυριακή (βρίσκεται στα 95.575), μη βαράτε! Στο #4 συναντάμε το θρίλερ τρόμου με εξορκισμούς «Το Φως του Διαβόλου», με 7.519 εισιτήρια (από 49 οθόνες) και καλύτερη προσέλευση στο σαββατόβραδο (2.815), προφανώς. Τηρουμένων των αναλογιών της κίνησης στα σινεμά, το μέχρι στιγμής σύνολο των 45.855 εισιτηρίων μετά από έντεκα μέρες προβολής το λες αρκετά υγιές. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το horror φαινόμενο του «Χαμογέλα», με 7.372 εισιτήρια (από 43 οθόνες) και 2.939 στο σαββατόβραδο της «μεγάλης εξόδου» (που λέγαμε κάποτε…). Επικό σύνολο στα 176.767 εισιτήρια!
Τέσσερις από τις υπόλοιπες πέντε ταινίες του top 10 εκπροσωπούν το είδους του… παιδικού animation! Στο #6 το «Minions 2: Η Άνοδος του Γκρου» με 5.149 εισιτήρια (από 57 οθόνες) και σύνολο στα 319.715 (η #1 ταινία του 2022 στην Ελλάδα), στο #7 το sequel «Tad: Η Σμαραγδένια Πλάκα» με 5.074 εισιτήρια (από 64 οθόνες) και σύνολο στα 30.158, στο #9 το πρωτοεμφανιζόμενο «Η Πριγκίπισσα Αλάνι» με 4.508 εισιτήρια (από 54 οθόνες) και στο #10 το sequel «Καρό Νίντζα: Επικίνδυνη Αποστολή» με 2.209 εισιτήρια (από 43 οθόνες) και σύνολο στα 11.069. Μοναδική εξαίρεση σε… live action, το ντεμπούτο του ψυχολογικού θρίλερ «Ανώνυμη Κλήση» (φωτό) από τη θέση #8, με 4.711 εισιτήρια (από 32 οθόνες).
Οι υπόλοιπες πρεμιέρες της εβδομάδας (εκτός του «Φύγαμε!», για το οποίο δεν είχαμε νούμερα) φάγανε τριψήφια «λουκέτα». Η «Φυγή» (#16) (φωτό) έκοψε 576 εισιτήρια (από 4 οθόνες), η «Emily» (#20) έκοψε 391 εισιτήρια (από 5 οθόνες) και το «Vortex» (#22) έκοψε 277 εισιτήρια (από 7 οθόνες). Τα σινεμά βασανίζονται.