Στο προηγούμενο box-office report, το «Οπενχάιμερ» διατηρούσε την υπεροχή του με διαφορά, κρατώντας τη συνολική εικόνα της αγοράς σε υψηλά επίπεδα. Με τη γνώση του τρελού ανοίγματος της «Καλόγριας» το 2018, υπήρχε ένα αίσθημα αισιοδοξίας για τον ερχομό του sequel, όμως, κανείς δεν στοιχημάτιζε ότι το φιλμ του Κρίστοφερ Νόλαν θα εκτοπιστεί από την κορυφή. Ή ότι το σύνολο του τετραημέρου που μας πέρασε θα παραμείνει αμετάβλητο (στα 136.303 εισιτήρια)!
Παρά τα δυσχερή καιρικά φαινόμενα σε διάφορα σημεία της χώρας, αλλά και τις εικόνες ολικής καταστροφής της Θεσσαλίας (δείγμα από μία περιοχή στην άνωθεν εικόνα) που μονοπώλησαν στα ΜΜΕ και έριξαν την ψυχολογία του κόσμου, η «Καλόγρια ΙΙ» εντυπωσίασε με το άνοιγμά της στα 54.784 εισιτήρια (από 111 οθόνες)! Η πρώτη ταινία είχε… κατεβάσει σώβρακα (76.026 εισιτήρια, από 133 οθόνες) στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2018, κάνοντας το μεγαλύτερο άνοιγμα έργου του «The Conjuring» Universe για την Ελλάδα. Συγκριτικά με τα όσα συνέβησαν αυτές τις μέρες, απλά, θα πω ότι και το sequel έσκισε, κυρίως χάρη σε ένα πολύ καλό weekend (15.753 και 14.457, στις αντίστοιχες μέρες). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως η σχέση Αττικής (27.865 εισιτήρια, από 45 οθόνες) και υπόλοιπου Ελλάδος (26.919 εισιτήρια, από 66 οθόνες) ήταν σχετικά ισορροπημένο. Το ευτύχημα ήταν ότι ποιοτικά το φιλμ ήταν σαφώς ανώτερο του προηγούμενου κι αυτό ενδέχεται να δημιουργήσει ένα θετικότατο word of mouth, αν και από την ερχόμενη Πέμπτη έχει ν’ αντιμετωπίσει το όνομα… της Άγκαθα Κρίστι (και πολλά χασμουρητά!).
Φυσικά, ακολουθεί το «Οπενχάιμερ» με μια απότομα έντονη ποσοστιαία πτώση (-44%) και 41.620 εισιτήρια (από 134 οθόνες), με ενισχυμένο σαββατόβραδο (15.020). Με το σύνολο να βρίσκεται ήδη στα 324.565, είναι προφανές ότι το έργο θα ξεπεράσει τις τετρακόσιες χιλιάδες, αλλά δεν βλέπω να ξεπερνά και την «Barbie» (θα τα πούμε παρακάτω γι’ αυτήν). Στο #3 συναντάμε την «Ανατομία μιας Πτώσης» (φωτό) με μικρή πτώση (-31%), αποτέλεσμα (και) της αύξησης των οθονών (από 26 σε 41). Ο αριστουργηματικός Χρυσός Φοίνικας των φετινών Καννών έκοψε 8.705 εισιτήρια και έχει φτάσει σε σύνολο έντεκα ημερών προβολής τα 22.488. Ο περσινός Φοίνικας, το «Τρίγωνο της Θλίψης», στο ίδιο διάστημα είχε φτάσει τα 18.117, αλλά σε εξωφρενικά μεγάλο κύκλωμα διανομής. Αυτονόητα, ως καθαρή περίπτωση adult τίτλου, παίρνει φόρα τα Σάββατα (3.956). Θεωρώ ότι δεν πρέπει ν’ αντιμετωπίζεται σαν «art-house» ταινία και μακάρι να συνεχίσει δυναμικά (πριν της κόψει τα φτερά ο καινούργιος Γούντι Άλεν…).
Το «The Equalizer 3» κάπως κρατήθηκε (-36%), κόβοντας 7.449 εισιτήρια (από 44 οθόνες), συγκεντρώνοντας ένα μέτριο σύνολο 27.102 εισιτηρίων στις πρώτες έντεκα μέρες προβολής του. Θα συρρικνωθεί άμεσα η προσέλευση… Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το animated «Λέιντι Μπαγκ & Κατ Νουάρ: Το Ξεκίνημα» (φωτό) με μικρότερη πτώση (-31%) και 7.157 εισιτήρια (από 93 οθόνες). Βασίστηκε κυρίως σε ένα καλό Σάββατο (2.818). Έχει φτάσει τα 21.492 σε σύνολο, διανύοντας τη δεύτερη εβδομάδα προβολής του, επίσης. Αρκετά πεσμένη η κίνηση στα παιδικά, γενικά.
Στο #6 έπεσε (-43%) η «Barbie», κόβοντας 5,469 εισιτήρια (από 55 οθόνες). Όπως και στον υπόλοιπο πλανήτη, το σύνολο είναι αδιανόητο: 447.592 εισιτήρια! Στο #7 ακολουθούν τα animated (και όχι τόσο παιδικά) Χελωνονιντζάκια… δίχως «Μεταλλαγμένο Χαμό» (-29%), με 3.825 εισιτήρια (από 58 οθόνες). Ούτε δείγμα από αγγλόφωνες προβολές στο δεύτερο τετραήμερο και σύνολο στα 11.729. Στο #8, αφού δεν υπάρχει και σοβαρή ποικιλία στο είδος, το «Στο Στοιχείο τους» επιστρέφει (+61%) στο top 10, λίγο πριν κάνει την πρεμιέρα του στο Disney+ (την Τετάρτη). Έκοψε 1.586 εισιτήρια (από 15 οθόνες) κι έχει φτάσει τα 103.493 σε σύνολο. Ακολουθεί το «Gran Turismo» (-21%) με 1.400 εισιτήρια (από 10 οθόνες) και σύνολο στα 25.619. Κλείνουμε με το δεύτερο (μόλις) new entry του τετραημέρου, το γαλλικό «Εύκολος Στόχος» (φωτό), που «άνοιξε» με 731 εισιτήρια (από 12 οθόνες). Αυτή η φάση κάπου πρέπει να σταματήσει, γιατί δεν φταίνε σε τίποτα τα σινεμά να «χρεώνονται» τριψήφια νούμερα επειδή… αρκετοί διανομείς αγοράζουν αβέρτα γαλλικουργιά για τηλεόραση και πλατφόρμες! Θα μείνουν χωρίς θερινά στο τέλος.