cebf ceb1cf81ceb3cf8dcf81ceb7cf82 cf80ceb1cf80ceb1ceb4ceb7cebcceb7cf84cf81cf8ccf80cebfcf85cebbcebfcf82 ceb3ceb9ceb1 cf84cebf monday

Δεν είχε τύχει να το κάνουμε ξανά έτσι, να μιλάμε μόνοι μας, μπροστά από κάμερες. Μας αρέσει να μιλάμε εκεί έξω, γενικά. Το «Monday», η νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, στάθηκε η καλύτερη αφορμή για να βρεθούμε… κι έτσι. Όπως συμβαίνει συνήθως, με ανθρώπους του (ελληνικού) σινεμά που εκτιμώ καλλιτεχνικά, δεν προέκυψε μία «συνέντευξη», αλλά μια μεγάλη σε διάρκεια κουβέντα. Που θα μπορούσε να συνεχίζεται για ώρες…

Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος έκανε το ντεμπούτο του στο ντόπιο σινεμά με «παραγγελία» από μεγάλη εταιρεία διανομής και φιλμικό είδος… «κατάπτυστο». Τόλμησε να ξεκινήσει την καριέρα του με εμπορική κωμωδία, λοιπόν! Και για το αποτέλεσμα της ταινίας, αλλά και για το ότι κατάφερε να… βγει ζωντανός απ’ αυτό, τον σεβάστηκα από την πρώτη στιγμή. Και το (ανα)γνωρίζει. Μετά το «Bank Bang» (2008), γύρισε ένα εντελώς «κόντρα» φιλμ, πιο «δικό του», το «Wasted Youth» (2011), λες και ήθελε να ξορκίσει το «κακό». Με το «Suntan» (2016), έτυχε της διεθνούς προσοχής που δικαιούται ώστε να εξελιχθεί.

Το «Monday» ατύχησε πέφτοντας πάνω στο κακό timing της εμφάνισης του COVID-19, τα πλάνα που είχε η παραγωγή για την ταινία μετριάστηκαν, πολλά πράγματα φρέναραν, η επαφή με το κοινό έγινε ανέφικτη. Μέσα στο 2021, όμως, ήρθε η στιγμή να βρεθεί εκεί που ανήκει. Στις μεγάλες οθόνες. Και (ειδικά για την Ελλάδα) σε οθόνες θερινών σινεμά που ταιριάζουν ακόμη καλύτερα σ’ αυτό που πρόκειται να δείτε. Γιατί το «Monday» είναι μια ταινία που «καταναλώνεται» καλύτερα εκεί έξω

Argyris Papadimitropoulos 1

Βρεθήκαμε σε ένα από τα θερινά της Αθήνας που αγαπώ πολύ και μου έχει χαρίσει αξέχαστες αναμνήσεις και εμπειρίες, στη Ριβιέρα της οδού Βαλτετσίου, στα Εξάρχεια. Δεν προετοιμάσαμε τίποτα. Φλυαρήσαμε λίγο πριν το REC, «κουτσομπολέψαμε» τα της ελληνικής κινηματογραφίας, κάτσαμε σε δυο καθίσματα του σινεμά κι αρχίσαμε να μιλάμε για το «Monday». Το όλο βιντεάκι (πατάς play πάνω δεξιά, κλασικά) είναι ένα σκέτο… αντι-(οτιδήποτε)! Διαρκεί σχεδόν πενήντα λεπτά, εμφανίζονται σ’ αυτό δυο άνθρωποι που δεν πουλάνε στάση, «μούρη» (#diplhs) ή στιλ. Και μιλάνε, με φυσική ροή, σαν σε κουβέντα που δεν βιντεοσκοπείται απαραίτητα. Για εκείνους που γουστάρουν. Το σινεμά.

CREDITS: Βίτων Μπεσδεμιώτης (κάμερα / μοντάζ) – The Giant Project

Η ταινία «Monday» ξεκινά την προβολή της στους ελληνικούς κινηματογράφους από τις 24 Ιουνίου, σε διανομή της εταιρείας Tulip.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *