ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office plenty of time for bond

Το να βλέπεις τα εισιτήρια του τετραημέρου σχεδόν να τριπλασιάζονται σε σχέση μ’ εκείνα του προηγούμενου box-office report, απλά αποδεικνύει το πόσο δυναμικά ξεκίνησε το «No Time to Die». Από το σύνολο των 92.044 εισιτηρίων που κόπηκαν αυτές τις μέρες, τα 80.120 ανήκουν στον Τζέιμς Μποντ! Εννοείται πως μιλάμε για το μεγαλύτερο άνοιγμα του 2021, αποτέλεσμα προσέλευσης θεατών από 249 οθόνες ολόκληρης της χώρας. Οτιδήποτε που μπορεί να αφορά συγκρίσεις με τις προηγούμενες 007 ταινίες του Ντάνιελ Κρεγκ το βρίσκετε εδώ, από το άνοιγμα του «Spectre» στα μέσα Νοεμβρίου του 2015 (τελικά, το φιλμ έκλεισε καριέρα στα 487.347 εισιτήρια). Ο φετινός Μποντ είχε ν’ αντιμετωπίσει αδιανόητα εμπόδια: α) τους λόγω COVID-19 περιορισμούς πληρότητας (ειδικά στις χειμερινές αίθουσες που επιχείρησαν να παίξουν με mixed κοινό, εμβολιασμένων και μη, με τα Village Cinemas, για παράδειγμα, να σημειώνουν απανωτά sold-out στις προβολές τους, αλλά με δικαίωμα χρήσης θέσεων στο 50%…), β) την τεράστια διάρκεια του φιλμ (163 λεπτά) που «τσεκούρωσε» τη δυνατότητα να βγάλουν διπλές προβολές τα περισσότερα θερινά και γ) την ιδιαίτερα χαμηλή θερμοκρασία (ειδικά στο weekend) που μετέτρεψε σε ήρωες τους θεατές οι οποίοι διάλεξαν το πιο χαλαρό open air ή απέτρεψε άλλους από το να παρακολουθήσουν το έργο αυτές τις μέρες. Η σχεδόν ολοκληρωτική απουσία νέων τίτλων αυτή την Πέμπτη δεν αφήνει πολλές επιλογές για να δει κανείς κάτι άλλο στο σινεμά και στο επόμενο τετραήμερο, οπότε και προβλέπεται χαμηλή πτώση του «No Time to Die», το οποίο έχει γίνει (και) σοβαρό talk of the town εξαιτίας του φινάλε του, διχάζοντας (κυρίως) τους παλιούς fans του πράκτορα 007.

NO TIME TO DIE

Λεπτομερώς, το «No Time to Die» ξεκίνησε την Πέμπτη (μαζί με λίγες preview προβολές μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης) με 17.351 εισιτήρια (πιο κοντά στα 19.461 του «Casino Royale» από το 2006, δηλαδή). Η Παρασκευή του ήταν εξίσου δυνατή (16.485), το Σάββατο σημειώθηκε η αναμενόμενη εκτίναξη (26.131), ενώ την Κυριακή είδαμε τη συνήθη χαλάρωση (20.153). Τα 48.123 εισιτήρια της Αττικής (από 123 οθόνες) έδειξαν ότι το έργο λειτούργησε καλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, με πιο δυναμική την προσέλευση στη Θεσσαλονίκη (23.050 εισιτήρια, από 100 οθόνες). Οι 6 οθόνες Atmos ολόκληρης της χώρας συγκέντρωσαν 6.006 θεατές, ενώ η μία οθόνη IMAX της Θεσσαλονίκης έπιασε τα 1.012. Γενικά, τα χαρακτηριστικά αυτού του τίτλου δεν έχουν ακριβές προηγούμενο σύγκρισης, καθώς όλοι οι Μποντ του Ντάνιελ Κρεγκ είχαν διανεμηθεί σε σαφώς πιο χειμωνιάτικο κλίμα, χωρίς τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι αίθουσες με τον κορονοϊό. Για το δεύτερο τετραήμερο τα προγνωστικά του καιρού παρουσιάζουν βροχές, οπότε εκεί θα τεσταριστεί πιο ουσιαστικά ο δισταγμός ή μη προς την επιλογή της αίθουσας, με το ζήτημα του εμβολιασμού να μετατρέπεται σε αδιαμφησβήτητο μπελά (στο 61% του γενικού πληθυσμού υποτίθεται πως βρίσκεται σήμερα το ποσοστό των εμβολιασμένων).

MAN OF GOD

Στη δεύτερη θέση συναντάμε τον «Άνθρωπο του Θεού» (φωτό), με σημαντική πτώση ποσοστού (-65%) και μόλις 2.955 εισιτήρια (από 44 οθόνες) στο τετραήμερο. Κινήθηκε λίγο καλύτερα στο weekend (1.024 και 1.118 στις αντίστοιχες μέρες), προφανώς. Με σύνολο στα 269.197, πλέον, εγκαταλείπει κάθε ελπίδα να πιάσει την τρακοσάρα. Εκτός αν αρχίσουν να διοργανώνουν πρωινές κυριακάτικες προβολές, κάθε εβδομάδα, μέχρι το τέλος της σεζόν… Στο #3, βρίσκεται με σταθερότητα στην προσέλευση το animated «PAW Patrol», το οποίο έκοψε 2.023 εισιτήρια (από 40 οθόνες). Καλύτερη μέρα το Σάββατο (937), ενώ συνολικά έχει πιάσει τα 36.367. Ακολουθεί το επίσης animated «Λούκα», σχεδόν ατάραχο κι αυτό στο θέμα προσέλευσης, με 1.984 εισιτήρια (από 31 οθόνες), πιο γερό Σάββατο (1.038) και σύνολο στα 127.566 (το μεγαλύτερο νούμερο του καλοκαιριού που μας πέρασε). Το top 5 συμπληρώνει το Marvel-ικό «Ο Shang-Chi και ο Θρύλος των Δέκα Δαχτυλιδιών» (-55%), με 1.798 εισιτήρια (από 23 οθόνες), με σύνολο στα 46.370.

THE ICE ROAD

Στις υπόλοιπες θέσεις έχουμε μονάχα τριψήφια νούμερα. Στο #6, η περιπέτεια «Δρόμος από Πάγο» (φωτό) με τον Λίαμ Νίσον κατρακύλησε (-75%) στα 923 εισιτήρια (από 25 οθόνες), με σύνολο στα 6.474, ακολουθεί το γαλλικό mini hit «Ένας Θρίαμβος» με 692 εισιτήρια (από 10 οθόνες) και σύνολο στα 3.475 μετά τις πρώτες έντεκα μέρες προβολής του, ενώ στο #8 ξαναβλέπουμε στο top 10 το θρίλερ τρόμου «Η Ενσάρκωση του Κακού», με 282 εισιτήρια (από 2 οθόνες) και σύνολο στα 6.282. Νέα είσοδος στο #9 για το δράμα «Η Ακρόαση», με… βιολιά να συνοδεύουν πένθιμα την προσέλευση 256 θεατών (από 7 οθόνες)! Το παιδικό animated «Σπίριτ: Ο Ατίθασος» συμπληρώνει τη λίστα με 205 εισιτήρια (από 10 οθόνες… αποκλειστικά εκτός Αττικής!) και σύνολο στα 24.505. Από το #14 και κάτω, τα νούμερα γινόντουσαν διψήφια…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *