ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office cf83cf85cebdceb1ceb3ceb5cf81cebccf8ccf82 cebccf80ceb1cf82 cebaceb1ceb9 ceb2ceaccebbceb5ceb9

Αυτό το τετραήμερο, πέσαμε λίγο κάτω από το αρχικό όριο στο οποίο έχω θέσει την κίνηση της αγοράς εσχάτως (εβδομηντάρα, μόλις). Και είχαμε εννέα νέους τίτλους, με πρεμιέρα Marvel-ικών superheroes, τον καινούργιο Έντγκαρ Ράιτ, ένα παιδικό sequel και κάμποση… σκαρταδούρα από άδειασμα ραφιών του «art-house». Δεν υπολογίζουμε τα εισιτήρια του «Red Notice», δυστυχώς, διότι το Netflix δεν επιθυμεί να τα μοιράζεται δημόσια και είναι κρίμα διότι θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πόσοι παρακολούθησαν ένα έργο που την ερχόμενη Παρασκευή θα βρίσκεται και νόμιμα στη διάθεση των συνδρομητών του για κατ’ οίκον θέαση. Από τα 82.477 του προηγούμενου τετραημέρου, λοιπόν, σήμερα μετρήσαμε 69.737. Οι περισσότεροι νέοι τίτλοι (οι μη στουντιακοί, προφανώς) έκοψαν θλιβερά τριψήφιους αριθμούς εισιτηρίων (από τρακοσάρια μέχρι κατοστάρια), πιστοποιώντας τα λεγόμενά μου. Δεν γίνεται να βγαίνουν όλες οι ταινίες που αγοράζουν τα γραφεία διανομής στις κινηματογραφικές αίθουσες, πλέον. Δεν γίνεται! Όσο και να κωλοτρίβονται στους «συναδέλφους» μου για «κανάκεμα» και αμέτρητα (και χαριστικά, εννοείται) «αστεράκια». Με αυτά τα τελευταία, δε, η κατάσταση έχει ξεφτιλιστεί. Κάτω από «τριάστερο» σπάνια βρίσκεις εκεί έξω. Και τα «τετράστερα», βροχή! Πέρα κόσμε! Αλλά ο κόσμος δεν θα βγει ξανά για ότι υπολείμματα αγοράς «πακέτων» σερβίρονται ακόμη, λες και δεν διανύουμε περίοδο κορονοϊού και βρισκόμαστε σε άλλες, περασμένες δεκαετίες, όπου κάτι αζήτητα χτυπούσαν και ολίγα χιλιαρικάκια σε εισιτήρια, προτού πουληθούν στα τηλεοπτικά κανάλια (και γίνει η δουλίτσα…). Και το λογαριασμό τον πληρώνουν στο χείριστο βαθμό οι αίθουσες, που δεν έχουν το «δεκανίκι» της τηλεοπτικής πώλησης δικαιωμάτων προβολής. Κι ύστερα, αναρωτιούνται ποιος είναι ο «φταίχτης». Η κριτική; Πως; Αφού τους φέρεται «με το γάντι» (σε συντριπτική πλειοψηφία); Εγώ, από μόνος μου; (Γέλια στο βάθος.) Μάγκες, αν είχα τέτοιο έλεγχο στο τι θα βγει να δει ο κόσμος στα σινεμά, θα κατέβαινα και για Πρωθυπουργός! Συνέλθετε! Δεν τα γράφω για το κακό σας αυτά τα πράγματα. Για να διορθωθείτε τα γράφω. Αλλά, σιγά που θ’ αλλάξει το «τροπάρι» σας. Οπότε, μ’ αυτά που διανέμετε, κλείστε μερικά σινεμά ακόμη, να δω κάτι…

THE ADDAMS FAMILY 2

Στην πρώτη θέση, φυσικά, έκανε το ντεμπούτο της η νέα «παρταλιάδα» υπερ-ηρώων της Marvel, το «Eternals». Ο τίτλος αυτός αντιπροσωπεύει το 43% των ανθρώπων που πήγαν σινεμά τούτες τις τέσσερις μέρες! Η ταινία είχε τις χειρότερες κριτικές για το συγκεκριμένο genre παγκοσμίως, οπότε το κοινό ήταν διπλά επιφυλακτικό (βάζουμε και το ζήτημα του COVID-19). Άνοιξε με 27.144 εισιτήρια (από 120 οθόνες). Εντύπωση προκαλεί η σχετική αδιαφορία της πρώτης μέρας (5.848), όπου συνήθως στριμώχνονταν τα fanboys για να προλάβουν τα… spoilers, η οποία δεν απείχε σχεδόν καθόλου από την προσέλευση της Παρασκευής (5.681)! Το σαββατόβραδο ηγήθηκε πιο δυναμικά (9.033), ενώ η Κυριακή σημείωσε σημαντική πτώση (6.582). Οι πέντε οθόνες ATMOS συγκέντρωσαν 2.868 εισιτήρια, ενώ η μοναδική IMAX της Θεσσαλονίκης έπιασε 928. Η φάση θύμισε το πρόσφατο άνοιγμα του «Dune» και διαισθάνομαι πως δεν θ’ αντέξει όπως εκείνο, που κράτησε ισχυρότατο word of mouth ικανοποίησης. Αντ’ αυτού, εδώ έχουμε 157 προβληματικά λεπτά διάρκειας… Ακολουθεί η animated «Οικογένεια Άνταμς 2» (φωτό), με πτώση της τάξης του -42% και 6.714 εισιτήρια (από 76 οθόνες). Το οικογενειακό κοινό την προτίμησε περισσότερο το Σάββατο (3.237), ενώ το σύνολο μετά από τις πρώτες έντεκα μέρες προβολής της είναι 19.794. Πολύ ικανοποιητική πορεία. Στο #3 συναντάμε το «Dune» (-55%), με 6.371 εισιτήρια (από 40 οθόνες). Πάντα πρώτη μέρα σε προσέλευση το Σάββατο (2.553). Δεν πίστευα στην κατοστάρα (λόγω της κατάστασης της αγοράς), αλλά με σύνολο στα 94.416 σήμερα, είμαι χαρούμενος που θα διαψευστώ (χωρίς να παύει ν’ αποτελεί ένα μικρό «θρίλερ» ακόμη ο στόχος…)!

NO TIME TO DIE

Στο #4 έπεσε (-54%) ο τελευταίος Τζέιμς Μποντ, στην έκτη εβδομάδα προβολής του. Το «No Time to Die» (φωτό) έκοψε ακόμη 6.367 εισιτήρια (από 37 οθόνες), με την Αθήνα να μην παραδίδει ακόμη τα όπλα (4.759 εισιτήρια, από 20 οθόνες). Η πρώτη ταινία του 2021, με 291.141 εισιτήρια μέχρι στιγμής, αναμένει να περάσει το φράγμα της τρακοσάρας με σχετική ασφάλεια. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι αλμοδοβαρικές «Παράλληλες Μητέρες» (-46%), με 5.252 εισιτήρια (από 34 οθόνες). Μετριότατο score για ταινία του αγαπητού στο κοινό Ισπανού σκηνοθέτη τα 18.871 του συνόλου.

Last Night in Soho

Με την εμφάνιση των «Eternals», το «Venom καταποντίστηκε (-65%), κόβοντας 5.228 εισιτήρια (από 34 οθόνες). Παρά το ότι ήταν μία πολύ κακή ταινία, κατάφερε να μαζέψει 76.087 εισιτήρια σε σύνολο. Στο #7 έκανε new entry το παιδικό sequel «Πίτερ Ράμπιτ: Ο Λαγός το ‘Σκασε», με μόλις 3.192 εισιτήρια (από 74 οθόνες). Το πρώτο είχε ανοίξει στα τέλη Μαρτίου του 2018 με 10.727 εισιτήρια (από 99 οθόνες). Και λάθος εποχή και λιγοστό το ενδιαφέρον για τούτο το franchise. Νέα είσοδο έχουμε και στο #7, για το ωραιότατο καινούργιο φιλμ του Έντγκαρ Ράιτ, «Συνέβη στο Σόχο» (φωτό). Έκοψε 2.715 εισιτήρια (από 24 οθόνες), με συντριπτική προσέλευση στο σαββατόβραδο (1.037). Δυστυχώς, το ελληνικό κοινό δεν εκτιμά το σινεμά του Βρετανού σκηνοθέτη, αν και αργότερα… του δίνει και καταλαβαίνει στο «home entertainment». Άμα σταματήσουν να βγαίνουν οι ταινίες του μετά, μην αρχίσετε τη μουρμούρα! Η συνέχεια της «Νύχτας με τις Μάσκες» είχε την πιο άσχημη πτώση (-75%), με 2.211 εισιτήρια (από 19 οθόνες), με σύνολο στα 15.969, ενώ το animated «Ο Ρον Χάλασε» (-69%) κλείνει το top 10 με 1.572 εισιτήρια (από 42 οθόνες) και σύνολο στα 16.334.

Δεν θέλω να γίνομαι τόσο σκληρός, αλλά σημειώστε τις επιδόσεις των υπόλοιπων πρεμιερών της εβδομάδας: «Το Ταξίδι» (334 εισιτήρια, από 9 οθόνες), «Ερμιτάζ: Η Δύναμη της Τέχνης» (245 εισιτήρια, από 7 οθόνες), «200 Μέτρα» (141 εισιτήρια, από 4 οθόνες), «Το Βιβλίο της Εικόνας» (133 εισιτήρια, από 1 οθόνη – τύπου blockbuster!) και «Ο Τσαρλατάνος» (105 εισιτήρια, από 6 οθόνες).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *