ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office cebf cebbcebfcf8dcebaceb1 ceb2ceb3ceaecebaceb5 cebaceb5cf81ceb4ceb9cf83cebcceadcebd

Συγκριτικά, λοιπόν, ξεπεράσαμε το σύνολο των εισιτηρίων του τετραημέρου στο οποίο άνοιξε το «Tenet», από πέρσι τον Αύγουστο, δηλαδή. Επιπλέον, μιλάμε για το μεγαλύτερο τετραήμερο που είδε η ελληνική κινηματογραφική αγορά μετά την εμφάνιση του COVID-19! Το ενθαρρυντικό είναι πως η προσέλευση φέτος είναι μοιρασμένη με συμπαθητικά νούμερα για περισσότερους τίτλους, σε αντίθεση με το φιλμ του Κρίστοφερ Νόλαν, το οποίο κρατούσε κάπως εγωιστικά τη μερίδα του λέοντος (από το σύνολο των 60.284, στο «Tenet» αντιστοιχούσαν τα 40.230). Πως φτάσαμε στα 63.824 αυτές τις μέρες, θ’ αναρωτιέται εύλογα κανείς… Ατυχώς, όχι τόσο λόγω του ανοίγματος των αιθουσών, εκ των οποίων τα multiplex της εταιρείας Village – σαφώς κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο – συγκέντρωσαν κάτι παραπάνω από 6.000 θεατές. Τουλάχιστον, τα 64.199 εισιτήρια που αθροίσαμε, αν και μπορεί να φαντάζουν… οδυνηρά για κάποιους (ειδικά θερινά που ή δεν αποτελούν «στέκια» ή τους «έκατσε» κακή ταινία…), δηλώνουν μια κάποια αισιοδοξία, πάντοτε σε αναλογία με το τι συμβαίνει γύρω μας αυτές τις μέρες.

Πριν προχωρήσω αναλυτικά στα νούμερα του top 10, να παρατηρήσω με σοβαρή πικρία ότι ουδείς φαίνεται να παίρνει το μάθημά του, με «κόντρες» και «βγαλσίματα ματιών» που εξακολουθούν να υφίστανται και να πλήττουν τους πάντες στην τελική, αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά πως η ντόπια αγορά λειτουργεί με τακτικές «χωριού», όπου κινηματογράφοι κάνουν «τσαμπουκά» απέναντι σε «προϊόν» φτιαγμένο ακριβώς γι’ αυτούς και το κοινό τους, παριστάνοντας ότι έτσι «τιμωρούν» τη διανομή. Κανένας δεν τιμωρείται. Εισιτήρια χάνονται. Κυρίως από τα «μαγαζιά» (σας). Αυτά τα πράγματα δεν τα κάνουν ούτε μαθητές του Δημοτικού μεταξύ τους…

DRUK 2020

Με απόλυτη άνεση, το animated «Λούκα» της Pixar «έπιασε» από παιδιά έως και το μεσογειακό ταμπεραμέντο μας ή ταίριαξε σωστά με την εποχή του καλοκαιριού και των θερινών σινεμά, ώστε να ξεκινήσει απογειωτικά στα 20.432 εισιτήρια (από 65 οθόνες), με τα 15.922 από αυτά να έχουν κοπεί μονάχα στην Αττική (από 41 οθόνες). Έδειξε το πράμα από Πέμπτη βράδυ (3.819), ανέβηκε κι άλλο την Παρασκευή (4.633), εκτονώθηκε το Σάββατο (6.480) και είχε μία λογική υποχώρηση την Κυριακή (5.500). Προφανώς και θα παρασύρει το ανήλικο κοινό για καιρό ακόμη. Στο #2 έκανε το ντεμπούτο του το ξενόγλωσσο Όσκαρ «Άσπρο Πάτο» (φωτό) από τη Δανία, φιλμ το οποίο είχε «πειρατευτεί» άγρια εδώ και πολλούς μήνες, πράγμα που σίγουρα φρέναρε κάπως την υποδοχή του στη μεγάλη οθόνη. 10.753 εισιτήρια (από 21 οθόνες), με το ΣουΚου (3.845 και 3.274, αντίστοιχα) να προηγείται χαρακτηριστικά. Ο επίσης οσκαρικός «Πατέρας» θα το κοντράρει δυνατά από Πέμπτη.

The Conjuring The Devil Made Me Do It

Στο #3, η πρεμιέρα του «Κάλεσμα 3» (φωτό) ήταν έντονα κατώτερη από άλλα κεφάλαια του «The Conjuring» Universe, το οποίο πολλές φορές μας εξέπληττε ταμειακά. Ίσως η απάντηση να «κρύβεται στο όνομα… HBO Max! Μόλις 8.014 εισιτήρια (από 59 οθόνες), με καλύτερη μέρα εκείνη της Πέμπτης (2.303) και το σαββατόβραδο να μην καθηλώνει (2.098). Ακολουθεί το ένατο μέρος του franchise των ταινιών «The Fast and the Furious», με 4.714 εισιτήρια (από 33 οθόνες). Παρόμοια ποσοστιαία πτώση με το προηγούμενο τετραήμερο (-50%), καθώς το φιλμ… δεν βοηθήθηκε από το άνοιγμα των multiplex (ξερός βήχας). Τα 1.372 του σαββατόβραδου ήταν η top μέρα του, ενώ το σύνολο της ταινίας βρίσκεται στα 49.403. Εγώ τι άλλο να πω; Do the math και βγάλτε συμπεράσματα… Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το animated sequel «Οι Κρουντς 2» με έντονη πτώση (-61%), προφανώς λόγω πέμπτης εβδομάδας προβολής και ερχομού του «Λούκα», κόβοντας 2.769 εισιτήρια (από 25 οθόνες). Τα 1.001 τα έφτασε το Σάββατο, ενώ το σύνολό του βρίσκεται στα 29.794.

MONDAY 2021

Εντύπωση μου έκανε η μεγάλη πτώση (-66%) του «Monday» (φωτό), που έκοψε 2.398 εισιτήρια (από 13 οθόνες). Η ταινία ακούγεται με πολύ καλό word of mouth και αυτή η συμπεριφορά από το κοινό δεν βγάζει νόημα. Στο πλαίσιο της ελληνικής παραγωγής, πάντως, στέκεται καλά με 11.917 εισιτήρια στο σύνολο, μονάχα μετά από έντεκα μέρες προβολής (τα τόσο πολυξακουσμένα «Μήλα», για παράδειγμα, έχουν φτάσει τα 11.326 διανύοντας την πέμπτη εβδομάδα προβολής τους…). Από το #7, το επίσης ελληνικό «Digger» εξακολουθεί να εκπλήσσει σε μικρό κύκλωμα, σχεδόν αποκλειστικά σε θερινά της Αττικής. Έκοψε ακόμη 1.882 εισιτήρια (από 6 οθόνες), με τα δύο θερινά των Εξαρχείων, τη Ριβιέρα και το ΒΟΞ να παραμένουν οι μπροστάρηδες (889 εισιτήρια από αμφότερα σινεμά, με μονές παραστάσεις). Συνολικά, βρίσκεται στα 9.260 εισιτήρια, νούμερο αξιοθαύμαστο για φιλμ που παίζει σε ιδιαίτερα μικρό κύκλωμα, σχεδόν αποκλειστικά στη Αθήνα.

Pierrot le Fou

Η επανέκδοση του «Τρελού Πιερό» (φωτό) του Ζαν-Λικ Γκοντάρ ήταν η μόνη πρωτοεμφανιζόμενη που στάθηκε αξιοπρεπώς από αυτό το «είδος» στο τετραήμερο που μας πέρασε, κόβοντας 1.481 εισιτήρια (από 3 οθόνες). Στο #9 συναντάμε το ατυχές ντεμπούτο της κωμωδίας «Πώς να Σκοτώσεις τον Πρωταγωνιστή σου», με 1.105 εισιτήρια (από 9 οθόνες) και ολοκληρώνουμε με την «Κρουέλα» (-18%) στο #10, κόβοντας 1.024 εισιτήρια (από 13 οθόνες). Τελικά, λίγα τα… ράμματα για τη γούνα της, με σύνολο στα 21.540.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *