ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office cebfcebbcebfcebaceb1cf8dcf84cf89cebcceb1 cf8ccf87ceb9 ceb1cebacf81ceb9ceb2cf8ecf82

Από τα 69.737 του προηγούμενου τετραημέρου, ανεβήκαμε ελαφρά μέχρι τα 76.520, κυρίως εξαιτίας της πρεμιέρας του ελληνικού ιστορικού δράματος «Καλάβρυτα 1943». Αν και το timing τούτης της περιόδου δεν το λες και ιδανικό ψυχολογικά (με τους νεκρούς από τον κορονοϊό να αυξάνονται διαρκώς εσχάτως…), το φιλμ του Νικόλα Δημητρόπουλου ξεκίνησε την καριέρα του με 24.410 εισιτήρια (από 112 οθόνες). Από αυτά, τα 13.098 προήλθαν από σινεμά της Αθήνας (47 οθόνες), ενώ το σαββατόβραδο (9.076) στήριξε πιο δυναμικά το σύνολο του τετραημέρου. Έχει ενδιαφέρον να κάνουμε μία σύγκριση με το «Ουζερί Τσιτσάνης» εδώ, καθώς το άνοιγμα εκείνου με 30.368 εισιτήρια (από 114 οθόνες) στις αρχές Δεκεμβρίου του 2015 είναι το πλέον «συγγενές» (εν μέρει και θεματικά). Οι διαφορές τους εντοπίζονται στο ότι τα «Καλάβρυτα» στέκουν καλύτερα σαν ταινία, αλλά ο «Τσιτσάνης» είχε διανεμηθεί σε προ COVID-19 φάση χρονολογικά, με τον κόσμο να αισθάνεται πιο άνετος να βγει, αναζητώντας την ψυχαγωγία στους κινηματογράφους. Κάπως ισοφαρίζουν τα πράγματα, δηλαδή, και αυτό είναι κομμάτι υπέρ του σημερινού τίτλου. Δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής από την ερχόμενη Πέμπτη, οπότε θα δούμε πόσο καλό (ή όχι) κράτημα θα έχει το φιλμ, για να σιγουρευτούμε ότι οδεύει προς την κατοστάρα.

THE BOSS BABY FAMILY BUSINESS 1

Στο #2 έπεσαν (-53%) οι Marvel-ικοί «Eternals», κόβοντας 13.059 εισιτήρια (από 66 οθόνες). Κι εδώ πιο μαζική ήταν η έξοδος το Σάββατο (4.950), ενώ οι έντεκα πρώτες μέρες προβολής της ταινίας έχουν φέρει στα ταμεία 54.725 θεατές. Το animated «Αρχηγός από Κούνια 2» (φωτό) έκανε ποδαρικό στο #3 με 8.150 εισιτήρια (από 80 οθόνες). 3.684 ενήλικες συνοδοί και τα παιδιά τους προτίμησαν την Κυριακή. Όχι ακριβώς για λόγους σύγκρισης (θα ήταν άδικο), αλλά εντελώς ενημερωτικά το πρώτο φιλμ είχε ξεκινήσει με 23.936 εισιτήρια (από 113 οθόνες) τον Απρίλιο του 2017. Ακόμη ένα παιδικό sequel, το «Οικογένεια Άνταμς 2» (-23%), συναντάμε στο #4, με 5.228 εισιτήρια (από 66 οθόνες). Εδώ υπερτερεί το Σάββατο (2.530), με το σύνολο να έχει φτάσει τα 25.483. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το… «απέθαντο» (και για έβδομη εβδομάδα σε υψηλή θέση) «No Time to Die» (-26%), που έκοψε ακόμη 4.700 εισιτήρια (από 26 οθόνες). Τα 1.933 κόπηκαν το σαββατόβραδο. Μέσα στις επόμενες μέρες, ο τελευταίος Τζέιμς Μποντ θα ξεπεράσει το φράγμα της τρακοσάρας (βρίσκεται ήδη στα 298.489).

ANTLERS 2021

Παρόμοια αντοχή με τον πράκτορα 007 δείχνει και το εξαιρετικό «Dune» (-32%) στην πέμπτη εβδομάδα προβολής του, κόβοντας 4.364 εισιτήρια (από 28 οθόνες), με καλύτερη προσέλευση το Σάββατο (1.596). Τα 3.215 προήλθαν από την Αθήνα (18 οθόνες). Το έργο έχει πολύ δυνατό word of mouth, το οποίο ξεπέρασε τη σχετική δυσπιστία του ελληνικού κοινού προς το sci-fi και, πλέον, ο στόχος της κατοστάρας επιτεύχθηκε (στα 102.348 το σύνολο), έστω και με μικρά σκαμπανεβάσματα. Στο #7, οι αλμοδοβαρικές «Παράλληλες Μητέρες» παραμένουν στα ίδια επίπεδα κίνησης (-21%), με 4.120 εισιτήρια (από 25 οθόνες), με το adult κοινό να «τσιμπάει» περισσότερο το Σάββατο (1.636). Έχει φτάσει τα 25.577. Το «Venom (-43%) κάτι κόβει ακόμη (3.022 εισιτήρια, από 20 οθόνες) και τα 82.086 που έχει πιάσει μέχρι στιγμής είναι μάλλον (υπερ)ηρωικά για… τόσο χάλια ταινία! Πολύ χαμηλό το ντεμπούτο του σκιαχτικού και αρκετά άγριου θρίλερ τρόμου «Antlers» (φωτό), με 2.975 εισιτήρια (από 44 οθόνες). Γενικά, το συγκεκριμένο genre τα έχει βρει σκούρα (από το καλοκαίρι κιόλας) και σοβαρό ρόλο παίζει η πεσμένη προσέλευση στα multiplex και το χαμηλό ποσοστό εμβολιασμένων νεολαίων. Υπερίσχυσε το Σάββατο (1.054) κι εδώ. Την πρώτη δεκάδα κλείνει το παιδικό sequel «Πίτερ Ράμπιτ: Ο Λαγός το ‘Σκασε» (-55%), που δεν τράβηξε καθόλου. 1.447 εισιτήρια (από 45 οθόνες) και σύνολο στα 5.138.

Θα προσθέσω μονάχα την περίπτωση του ρωσικού «Εργοστασίου», που διένειμε η εταιρεία WEIRD WAVE, η οποία δεν θέλει να γράφουμε πια κριτικές για τις ταινίες της, ασκώντας μας έμμεση λογοκρισία (οι λεπτομέρειες εδώ). Το πρωτοεμφανιζόμενο φιλμ πρέπει να έχει κάνει αρνητικό ρεκόρ ανοίγματος για τούτη τη σεζόν, με 81 εισιτήρια (από 3 οθόνες). Καταλαβαίνετε γιατί «ενοχλεί» και «φταίει» η κινηματογραφική κριτική; Κάποιος πρέπει να πληρώνει στα «σπασμένα»…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *