ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacf8c box office ceb1ceb3ceaccf80ceb7 cebccebfcf85 ceb5cebeceb1cf84cebcceafcf83cf84ceb7cebaceb1cebd

Ήταν ένα ανυπόφορο τετραήμερο, με το θερμόμετρο να χτυπάει σαραντάρια plus σε ολόκληρη τη χώρα, τα multiplex να μην δείχνουν ικανά να προσφέρουν μια πιο δροσερή εναλλακτική πρόταση, διότι εκεί το πιστοποιητικό εμβολιασμού «θερίζει» μεγάλο ποσοστό θεατών, οπότε από τα 48.428 εισιτήρια που μετρούσαμε στο προηγούμενο box-office report, σήμερα βρισκόμαστε στα 39.067. Πρόκειται για μία σταθερά πτωτική πορεία που ακολουθεί η αγορά για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα. Κάτι που λογικά θα ξαναδούμε και την ερχόμενη Δευτέρα εδώ, παρά την πρεμιέρα εννέα τίτλων την επερχόμενη Πέμπτη! Κι αυτός ο αριθμός σας φαίνεται παράλογος και λόγω εποχής και λόγω κατάστασης συνδυαστικά με υψηλές θερμοκρασίες και άνοδο σε κρούσματα του κορονοϊού, να προσθέσω πως για την Πέμπτη 12 Αυγούστου έχουν προγραμματιστεί (μέχρι στιγμής) έντεκα νέοι τίτλοι για διανομή, κάτι που απ’ όσο θυμάμαι πρέπει ν’ αποτελεί ρεκόρ για τετραήμερο Δεκαπενταύγουστου. Είναι πλέον προφανές πως κάμποσα γραφεία θέλουν να ξεφορτωθούν στις πλάτες κοινού και κριτικών τις πιο άκλαυτες ταινίες που είχαν ξεμείνει στα ράφια και τις πετάνε στο πιο άκυρο επταήμερο του καλοκαιριού, ώστε να μην τους κυνηγάνε περισσότερο με τα δίκαννα οι ιδιοκτήτες των θερινών! Εμάς, που καλούμαστε να τα βλέπουμε όλα, δεν μας υπολογίζει κανείς, φυσικά. Στην τελική, συμφέρει η… εξόντωσή μας! Με τέτοια έργα…

JUNGLE CRUISE

Με τους θεατές «βαρεμένους» στο κεφάλι από τον καύσωνα (ή τα έντεκα φιλμ που διανεμήθηκαν!), τι πιο λογικό να κατακτά την κορυφή… η γαλλική κωμωδία «Κάτι Τρέχει στο Σεν Τροπέ»! Το φετινό καλοκαιρινό χτύπημα του Κριστιάν Κλαβιέ έκανε έφοδο σε εκπληκτικό κύκλωμα διανομής, με θερινά σινεμά που μαζεύουν γερό «χαρτί» σχεδόν με οτιδήποτε και να παίξουν, έτσι τούτος ο τίτλος επιχείρησε να διασώσει τη χαμένη τιμή της γαλλικουρ(γ)ιάς που έπνεε τα λοίσθια εσχάτως. Τα 7.082 εισιτήρια (από 24 οθόνες) που έκοψε μπορεί αν μην είναι και για βεγγαλικά με την tricolor ανά χείρας, αλλά αν δείτε και τι έπεται στη συνέχεια, θα βαστάτε λιγάκι σαγόνι… 1.514, 1.387, 2.351 και 1.830 ήταν τα εισιτήρια της κάθε μέρας του τετραημέρου ξεχωριστά και δεν πιστεύω πως θα υπάρχει δυνατή διάρκεια στη συνέχεια, εκτός αν το «κάψιμο» του φιλοθεάμονος κοινού συνεχίσει να κινείται σε επίπεδα θερμοπληξίας. Το έργο που θα φανταζόταν κανείς να ξεσκίζει, η «Περιπέτεια στη Ζούγκλα» (φωτό), έκανε ντεμπούτο στο #2 με μόλις 5.172 εισιτήρια (από 51 οθόνες). Εδώ, βέβαια, δεν ευθύνεται μονάχα το γεγονός ότι το φιλμ άρχισε να παίζει και στο Disney+ από την περασμένη Παρασκευή (με ότι μπορεί να υποψιαστεί κανείς ότι συνεπάγεται αυτό…), αλλά και το πρόβλημα των μεγάλων στουντιακών τίτλων που τρώνε «πόρτα» από τα μεγαλύτερα μαγαζιά της Αθήνας και ευελπιστούν να κινήσουν κάπως το πιο συνοικιακό κοινό, κάτι θερινά πλησίον παραθεριστικών κέντρων ή τα multiplex που προσωρινά δείχνουν να ηττώνται. Για παράδειγμα, έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς τα εισιτήρια της υπόλοιπης Ελλάδος εδώ (εκτός Θεσσαλονίκης, όπου η ταινία «έκλεισε»), που έφτασαν τα 1.603 (από 18 οθόνες), έναντι των 3.210 (από 26 οθόνες) της Αττικής. Αντιλαμβάνεστε τι θέλω να πω, έτσι;

OLD 2021 1

Στο #3, το animated «Λούκα» (-51%) κρατάει τη σημαία της παιδικής ψυχαγωγίας, κόβοντας 3.870 εισιτήρια (από 35 οθόνες), με το σύνολο πια να ξεπερνάει την κατοστάρα (101.492). Σαφώς ο μοναδικός τίτλος του φετινού καλοκαιριού που θα το έχει καταφέρει αυτό. Από τη θέση #4 ξεκίνησε την καριέρα του το σπουδαίο «Old» (φωτό) του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν, κόβοντας μονάχα 3.756 εισιτήρια (από 39 οθόνες). Ισχύει ότι έγραψα για τον άνωθεν τίτλο της Disney. Το μη ενδιαφέρον των θερινών που φέρνουν τα εισιτήρια, είτε από άγνοια είτε σε συνάρτηση με το «μπλοκάρισμα» και τα συμφέροντα των local γραφείων που καπαρώνουν από νωρίς… το σύμπαν ώστε να προστατεύσουν το προϊόν τους, κάνουν τέτοια έργα να εξαφανίζονται (συχνά και) από τη δεύτερη κιόλας εβδομάδα προβολής τους. Ειλικρινά, τρέξτε να δείτε μια ταινία που, περιέργως, «κρύβει» και κάτι το ανησυχητικά… επίκαιρο! Και αξίζει να συζητηθεί από το adult (ή ένα πιο σκεπτόμενο) κοινό. Το top 5 συμπληρώνει ο «Πατέρας» (-54%), με 3.081 εισιτήρια (από 12 οθόνες). Στο weekend έκοβε ενιακοσάρια! Από τις ελάχιστες μεγάλες επιτυχίες της θερινής σεζόν (δικαίως), με σύνολο στα 63.234.

LASSIE EINE ABENTEUERLICHE REISE

Έχασε τα μαγαζιά «φίρμες» ή «μετακόμισε» σε κάμποσες προβολές των 23:00, οπότε έπεσε κατά -70% το #1 του προηγούμενου τετραημέρου, το θρίλερ κατασκοπίας «Ο Κατάσκοπος του Ψυχρού Πολέμου», κόβοντας 2.657 εισιτήρια (από 21 οθόνες), με σύνολο των πρώτων έντεκα ημερών προβολής στα 15.725. Η Ιζαμπέλ Ιπέρ μάζεψε 2.090 εισιτήρια (από 9 οθόνες), με το ντεμπούτο της «Νονάς της Νύχτας», ο «Άσπρος Πάτος» (-38%) έκοψε ακόμη 1.526 εισιτήρια (από 9 οθόνες), φτάνοντας πια τα 39.919 σε σύνολο, το… αγνώστου ηλικιακού target group (και λόγου ύπαρξης) πρωτοεμφανιζόμενο «Λάσι Γύρνα Σπίτι» (φωτό)… «έκλεισε σπίτια» με 850 εισιτήρια (από 11 οθόνες) και η «Black Widow» (-75%) ολοκληρώνει τούτο το… τριψήφιο πένθος, με 832 εισιτήρια (από 14 οθόνες) και το αρκετά μίζερο σύνολο των 47.566.

Συμπληρωματικά, στο μέτωπο των επανεκδόσεων, τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά, καθώς πέρα από τον αψυχολόγητο αχταρμά επιλογών, τρώνε τα μούτρα τους και 2-3 μαζί ανά εβδομάδα, κάθε επταήμερο! Τα ντεμπούτα αυτού του τετραημέρου ήταν τα: «Η Διπλή Ζωή της Βερόνικα» (805 εισιτήρια, από 3 οθόνες), «Η Νύχτα των Βρικολάκων» (581 εισιτήρια, από 2 οθόνες) και «Το Κεντρί» (420 εισιτήρια, από 1 οθόνη). Κι ύστερα θα λένε πως ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για παλιότερα φιλμ…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *